Tuesday, July 3, 2012

Majlis Kesyukuran Baby Nur Damia Eryna Mirza




Last Sunday saya telah mendapat jemputan ke Majlis Kesyukuran seorang kawan saya iaitu En.Fauzan yang menerima seorang cahayamata perempuan iaitu yang diberi nama :


Nur Damia Eryna Mirza


sedap nama dia.....dan baby nie pun sangat comel...
gambar nie grap from papa dia punya album..hehehe jangan marah yer....klu tak silap dalam beberapa bulan jer kot nie....





Bila masuk jer dalam rumah kenduri nie, tersangat teruja bila tengok pelamin berendoi baby damia...aduhai..comelnyer...Kenapa la REDGINCU tak ada cradle macam nie..hehheh serious sangat comel....
 Dekorasi dibuat oleh BISU...salah sebuah kedai yang top jugak di Jelutong,Penang




Masa sampai , si baby Damia nie tengah lena tidur, kata mummy dia penat dok berjaga..jehehhe so sebab geram jugak...aku pun dukung dia,,hehehehe...comey dok???dok traning dah plan plan..hehehhe..peh nie giliran aku pulak..gituuu..



Jom tengok aksi si Damia nie tidur....sangat comel..memang nampak sangat dia penat....tidur pun siap angkat tangan....




Untuk para jemputan yang datang....kami telah dihidangkan dengan makanan ala-kampung gitu,....hahhaaaa.....sedap gila,,,,,ada ulaman...sambal belacan..ikan kering.....then yang paling best makan gulai nangka okay....kau ada???perghh memang terangkat....walaupun aku dah pekena nasi minyak kat kenduri kawin kawan aku...tapi bila tengok menu nie ..terus teruja..bedal jer...memang sedap....





Apapun tahniah diucapkan buat Fauzan & isteri sebab  telah dikurniakan seorang cahayamata yang cukup comel....

Bride To Be,
~sue~

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels