Tuesday, July 3, 2012

Anggaran Kos Perkahwinan Saya


Mentanglah tinggal 2 bulan jer aku nak mengakhiri zama bujang nie....Ninjia dia keluar seketoi.......
Haaa,,,ini membuatkan aku terus teruja nak buat kawin ala retis nie..hahahahha...gila aihh RM32,000.....letop majlis aku nie...hahahahhaha....
Don`t worry u`olls nie semua bukan betul pun..just aplikasi yang boleh anda juga try...Memang lawak gila....Ada macam-macam aplikasi yang anda boleh try...


Have fun......klu u`olls nak try juga...boleh link to my Facebook : Surianie Samsudin
dah ada banyak link. So korang boleh terai jugak :)
SELAMAT MENCUBA!!!

Bride To Be,
~sue~

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels