Friday, July 6, 2012

Kaki Anda Cantik??


Manjakan Kaki & Tangan

hellow semua......lupa nak kongsi cerita dengan semua B2B....mengenai pengalaman saya ke salon pedi & medicure...best sangat...rasa cantik terusss...hehehehheheh...

Klu u`olls semua nak tahu, sekarang nie kedai pedi & medicure nie dah ada merata tempat dah pun...so tak susahlah klu kita nak mencari dan nak merasai services ini...memang best.Laipun bila dah ada banyak kedai so ada pelbagai harga yang mereka tawarkan...
Macam saya..lebih suka ke kedai pedi&medicure yang ada dalam shopping mall. sebab lepas kita selesai mencantikkan kaki dan tangan nie...boleh jenjalan cuci mata sekali :)

Tempat yang paling best dan murah ialah di PRANGIN MALL PENANG. kat sana memang banyak kedai nie. kat level 2 & 3 ada dibahagian Auditorium A....harga pun ok. ..Lupa pulak nama kedai nie...kiranya ini kali kedua saya memanjakan kuku kaki & tangan saya..hehehhe..








Memang best...rasa cam raja pulak.....sorry la this picture tak berapa clear sebab bukan snap from DSLR pown...dari BB jer...so this are a few barang yang mereka gunakan untuk mencantikkan kaki anda...


cuba la....kalu B2b yang dah nak naik pelamin. Batter buat 1 bulan sekali. n kalau dah nak dekat tue...seminggu sekali ka...bagus juga sebab dia akan cantikkan kuku n tumit kaki anda...


Semoga anda cantik selalu ;)


Bride To Be,
~sue~

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels