Friday, June 15, 2012

Wedding Preps : Membungkus bunga telur


We Start NOw.....

okay u`olls.....hari nie dah tinggal 3 bulan jer saya pulak nak menguruskan majlis perkahwinan ini..Wah cepat sungguh masa berlalu..Pejam celik dah ada beberapa jam jer...So dalam tempoh nie edisi membungkus bunga telur dah dimulakan...dengan bantuan adik beradik yang ader..hehehe

Nak tahu apa yang dibungkuskan...pastinya anda kena datang ke wedding saya nanti...heheheheh 


Inilah props yang saya perlukan untuk membalut goodies untuk tetamu yang datang....





Bride To Be,
~sue~

2 comments:

  1. zieya plak rasa debaran dia..hehehehe ( cek ambik berkat....nk kwen jgk!!! tapi xdak calon...heheh...)
    hope happily eve after

    ReplyDelete
  2. insyaallah....calon tue ada mungkin belum ketemu lagi...insyaallah jumpa nanti...doakan saya juga yer...

    ReplyDelete

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels