Monday, May 28, 2012

9 Jarum dikakiku...


Tanggal 23 Mei 2012 merupakan tarikh yang tak akan aku lupakan dalam hidup aku...Pengalaman ngeri yang aku alami ini memang tak dapat dibayangkan..

AKU ACCIDENT

itulah yang boleh nak bgitau kat u`olls...Selalunya jatuh seperti biasa tapi kali nie jatuh memang azab yang sangat teruk okay...KAKI AKU BERLUBANG....
ayoooo..apakah ini.....hahhhha..memang ngeri okay....

inilah gambar yang sempat aku ambil ketika baru jer xcident...Demi facebook aku sanggup upload nie...


Kejadian nie berlaku pada jam 7.50 pagi masa aku nak pie kerja..Memang tak disangka nak kena nie..ayoo...tetiba brek mengejut nak mengelak kereta tetiba praaapppp aku jatuh macam superman....
haaaa......padan muka....

So bila diselak kainnya ninjia nampak batu sebesar duit syiling 5sen terpacak dalam lubang luka dilututku...tidakkkkk
ngeri okay.....nasib baik ada rakyat yang prihatin membantu angkat moto dan diri aku yang seberat 56kg ini...hehehehhe...so terus dihubungi ambulan. dan selepas 15minit ambulans tiba...zasss terus dibawa aku naik ke atas ambulans dan terus menuju ke GH....

Tapi memang agak sedih la sebab bila masuk terus depa still kena tunggu about 10 minit baru si Doktor check aku. So bila dah ditolak masuk ke unit pemeriksaan. Aku terus panggil En.Tunang hubungi Orang Insuran dan buat penukaran tempat untuk merawat aku. Nasib baik...klu tak terperosoklah aku dalam ward GH tue. 

After 1 hour waiting...Barulah tiba ambulans daripada LAM WAH EE. So lepas itu terus aku dapat rawatan dan operation untuk jahit luka aku...9 jarum kena...aduhh memang sungguh menyakitkan....tak sangka benda nak jadi...Tapi syukur aku masih lagi bernafas dan masih mampu untuk melihat sekeliling alam.....

Amin....Doakan aku cepat baik.....tinggal 3 bulan jer,,,,,tidakkkkkk


Bride To Be,
~sue~







2 comments:

  1. Ya Allah. Pegi kerja merempit ke? HEHE.
    Jaga diri. Awak tu darah manis. ; )

    Salam perkenalan.

    nana. b2b johor.

    ReplyDelete
  2. Thanks Amalina...nak buat macam mana..malang tak berbau..hehehhehe...itulah mak dah pesan jangan merempit...nie sebab gian nak merempit tue yang terkena penahan jalan tar,....hehehehee...insyaallah baik la tue..

    ReplyDelete

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels