Monday, April 9, 2012

Senarai Hantaran Saya



Merujuk kepada persiapan perkahwinan saya yang tak lama lagi, macam-macam persiapan yang kena satlekan dengan kadar segera. So terpaksa buat list supaya segalanya berjalan dengan lancar dan tak ada yang tertinggal. So kita refer to barang hantaran yang kita nak spend untuk membelinya.
Memandangkan family saya telah tetapkan hantaran saya mestilah lengkap dengan serba 1...So En.Tunang kenalah siapkan segalanya :)


Hantaran kami simple jer..5 dulang dari pihak lelaki & 7 dulang dari pihak saya. Kami buat pilihan hantaran yang penting jer. Sebab yang tak penting tue tak perlula sangat. Just nanti lepas kawin dah boleh belikan :)



SENARAI HANTARAN PIHAK LELAKI


  1. Sebentuk Cincin
  2. Jam Tangan
  3. Kasut
  4. Kemeja 
  5. Jeans
  6. Perfume
  7. Wallet & Belt

SENARAI HANTARAN PIHAK PEREMPUAN
  1. Sepasang Persalinan & Tudung ( Kain)
  2. Kasut
  3. HandBag & Purse
  4. Perfume  
  5. Gelang Tangan 



Temanya masih belum lagi disahkah sebab tak tahu lagi nak buat warna apa. Pastinya saya nak buat sesuatu yang unik sikit.Lain dari yang lain..insyaallah kalau diizinkan tuhan....hehehhe.....So far ada yang dah selesai dibeli dan selainnya masih buat survey lagi...Tak mahu nak rush sebab nanti akan rugi jugak...So kita plan satu-persatu...
Sebab masa masih panjang klu nak tunggu time sale :) So jangan gopoh nanti anda yang rugi :)



Bride To Be,
~sue~

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels