Tuesday, December 20, 2011

Nescafe.....GoodBye......



SELAMAT TINGGAL......NESCAFE!!!!! 

wah....nampak macam serious kan????Tapi memang serious..buat masa sekarang saya terpaksa meninggalkan minuman kegemaran saya iaitu En.Nescafe  selama mana yang saya mampu untuk meninggalkan dia....sedih juga tapi demi kesihatan dalaman dan luaran saya terpaksa berpantang...okay :)

Kenapa saya berbuat demikian??
sebabnya ia membawa masalah pada diri sendiri.....akibat kerap minum kafien setiap hari...ia membuatkan saya mengalami kencing tak lawas....hahahhahaha lawakkan...tapi itu sebenarnya memang terjadi...sebab itu saya telah berhenti buat seketika...
Bila budak opis dok bancuh nescafe...aku terpaksa tolak sedangkan depa semua tahu yang aku nie memang HANTU NESCAFE...



Tapi banyak orang cakap minum kafein nie memang banyak keburukan...klu nak diceritakan tue memang la banyak...So merujuk pada MR.GOOGLE...jom anda dan saya baca dalam artikel yang saya cari dari web ini...KEBURUKAN NESCAFE

Jom kita share bersama-sama...selama mana anda nak minum bergantung pada diri sendiri...tapi saya insyaallah saya akan cuma kurangkan minum kafien ini sebab saya dah pernah mengalami sintom dan juga merasai kesakitan yang teramat sangat..

ANDA BAGAIMANA???

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels