Tuesday, November 8, 2011

My Wedding Day - Intro


Alhamdullillah sekali lagi diberi kesempatan untuk menyambut Hari Raya Aidiladha untuk tahun ini. Cukup bermakna buat saya...lega rasanya...
Kali nie memang agak lain sikit sebab sambut ala kadar jer. Biasa jer. Rumah pun tak berbau lembu sebab tahun nie bapak saya tak dapat kepala lembu. Kalau tak..nahass...busuk 1 rumah dengan darah lembu..

On the night  pulak, kami buat BBQ...lama gila tak buat...makanan macam biasalah  ada daging korban...ayam....hotdog...udang...sotong....yum yum yum... sangat best okay...

Sangat enjoy dan lega juga sebab tak hujan....

Tapi yang paling best ialah sesi pengumuman hari wedding saya pada semua ahli keluarga...Alhamdulillah semuanya setuju dengan tarikh yang dipilih.
Kalau di hitungkan hari ada lagi 10 bulan dari sekarang...Apa yang sepatutnya nak kena buat..????START PLANING NOW...buy a book n record everything...

then after this , blog aku nie pulak akan menceritakan pulak perjalanan hidup aku buat pertama kalinya nak planning untuk MY OWN Wedding...pergghhh  nebes jugak nie. Apa pun i`ll try my best....

tunggulah cerita-cerita yang selanjutnya...

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels