Monday, November 7, 2011

Karaoke bersama SABHI SADDI

Karaoke Time

Kali nie aku dah jatuh cinta dengan salah satu lagu baru yang mungkin tengah top kat radio...Memang ayat dia pun menyentuh jiwa dan sanubari. Bagi mereka yang dok hangat bercinta macam saya...dengar lagu nie memang anda sure teringat pada orang yang anda sayang

Tanpamu ( Sabhi Saddi & Helena) 




Tanpamu hidup jadi sunyi
Tanpamu ku seakan mati
Tanpamu bagai malam tanpa bintang

Tanpamu aku kan tersesat
Tanpamu tiada lagi hasrat
Tanpamu seakan jantungku berhenti

Kau yang terindah dalam hidup ini
Dan takkan pernah berubah selamanya
Aku terlahir hanyalah untuk kamu
Jadi pelindung dirimu

Tanpamu nafasku terhenti
Karenamu aku ada disini

Tetap bersamaku selalu di sampingku
Untuk selamanya, untuk selamanya

Tanpamu aku kan tersesat
Tanpamu tiada lagi hasrat
Tanpamu seakan jantungku berhenti

Kau yang terindah dalam hidup ini
Dan takkan pernah berubah selamanya
Aku terlahir hanyalah untuk kamu
Jadi pelindung dirimu

Kasih yakinlah kepada diriku
Sayang dan cintaku pun hanya untukmu
Dan takkan berubah untuk selamanya
Cintaku padamu

Kasih yakinlah kepada diriku
Sayang dan cintaku pun hanya untukmu
Dan takkan berubah untuk selamanya
Cintaku padamu
Cintaku padamu, cintaku padamu

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels