Wednesday, September 7, 2011

Raya datang Lagi 2011!!!

SELAMAT HARI RAYA semua...

Still in mood raya..ke opis pun pakai baju raya jugak....Biasalah raya kan sebulan.

So apa kenangan anda masa raya?? banyak makan?atau banyak dapat duit raya?

Hahahha...kali nie saya tak sempat nak beraya pun...1st day raya pun after asar dah flattt gilezz...penat pasai apa tak tau...mungkin letih jahit manik kot...Then bila malam tue bangun dan terus ke rumah kawan untuk beraya.Tapi tak boleh pie mana-mana sebab jalan jem..HAmpeh toi..

Tapi yang bestnya tahun nie tunang saya beraya bersama.Pagi raya dah ada kat rumah dan kami beraya bersama..Siap berbaju sedondong bewarna kuning ok...Meraikan tema warna tunang kami..hehheheh...

Dia bersampin..siap bersongkok lagi..dah saya pulak berkebaya dan kain pario...1st time kot pakai kain tue..dah bukan  nak bangga...1st time pakia baju raya paling mahai...sepasang RM140...serioussss.....terharu gila,,,,apa yang diinginkan dapat juga dirasai...



Kali nie juga semua family berkumpul dirumah dan kami bermaaf-maafan seperti tahun-tahun yang sebelumnya..itu wajib...

tapi kali nie banyak family potrait tambah sorang ahli lagi iaitu TUNANG SAYA....tahun depan tambah 1 lagi..abag ipar baru..hehehheh


Bukan tue saya,.Hajat nak bagi sedekah duit raya termakbul.Kali nie sapa yang saya jumpa saya bagi duit raya....nak beramal. Kalau dului modal sikit jer tapi alhamdullillah rezeki...boleh bagi lebih sikit...

Insyaallah...

with luv,
~sue~

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels