Thursday, September 8, 2011

nak beli iPhone ??

Kengkawan yang gila gadget....adakah iPhone best??



banyak juga kengkawan yang pakai Blackberry dan juga iPhone. Tapi setahu saya iPhone memang application dia best dan masalahnya keburukan dia ada juga yang tak boleh diterima... Tapi blackberry best dan dia mesra alam...Tapi dia suka HANG..!!!!

tension...tension....tension...

Sekarang nie nak pakai iPhone nak pk 2-3 kali sebab :
  •  SAYA TAK SUKA PHONE TOUCH SCREEN
  • SUSAH NAK NAK TERIMA MMS.
  • NAK KENA JAGA SCREEN BEBAIK..SAYA NIE SEORANG YANG SUKA BALING HANDPHONE DALAM HANDBAG SESUKA HATI..
Macam mana nie...........tahab jebon dah pakai BB nie...nak tukar pun ada jugak...tapi kengakawan lain banyak pakai BB..Kalau nak dibezakan iPhone n BB nie memang banyak



BLACKBERRY
  1. BOLEH TERIMA MMS
  2. BOLEH CHAT FREE
  3. BANYAK POMPUAN PAKAI
  4. HARGA MURAH SEBAB TUE RAMAI YANG MAMPU MILIK
  5. TAK BOLEH 3G.
  6. MESRA ALAM

IPHONE
  1. HANYA BOLEH MMS DENGAN IPHONE SAJA.
  2. HANYA BOLEH 3G DENGAN IPHONE SAJA
  3. APPLICATION MEMANG BEST.
  4. GAMBAR CLEAR KALAU SNAP

Tapi apa yang best...boleh tolong advise jap...sesiapa yang ada pengalaman sila la tampil untuk membantu saya...

with luv,
~sue~

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels