Tuesday, July 14, 2020

Kuntoom_Official dah Setahun Beroperasi


Assalammualaikum...
Ya Allah serious lama gila tak duduk depan PC nie menaip cerita dalam belog nie...Rindunya...Tapi nak buat cam mana masa itu tidak mengizinkan.So SS just terpaksa akur..tidakkkkk...Tapi sebelum tu SS nak wish 

HAPPY 1st ANNIVERSARY to Kuntoom_ Official

Alhamdulillah dah 1 tahun rupanya kuntoom nie dah beroperasi. Kalau bukan kawan kawan yang selalu pesan dan bagi support untuk buat.memang kuntoom nie tak duduk sampai tahap nie dah...Unexpected kot...Bangga dengan diri sendiri, bairkan bermodalkan duit sikit ja tapi alhamdulillah daripada sekecil ruang disudut rumah, sekarang dah ada bertingkat tingkat rak letak stock..Alhamdulillah dan semperna 1 tahun ulangtahun kuntoom, secara rasminya Logo Kuntoom pun dah bertukar wajah...

Mehlah kita tengok gambar hasil tangan setahun yang lepas, sekarang tengok balik cam nak menjerit...biaq betoiii..kenapa cam nie tapi alhamdulillah customer happy,depa suka, time tulah...So inilah antara gubahan pertama yang mana untung dia rm10 ja...sebab bila caj customer duit tu kita buat modal. 








Design sekarang





Bukan senang tau, susah sebenarnya nak belajar nak faham, nak cari supliyer yang murah murah..So ambil masa juga. tapi betullah orang cakap kalau kita minat sesuatu benda nie, kita akan usaha untuk belajar walau apa jua keadaan.  Tapi banyak lagi yang perlu saya belajar , sebab nak buat surprised Delivery nie kena lebih kreatif baru pelanggan suka. Kalau semua benda yang sama payah jugak kan. 

Buat semua kengkawan, customer yang order dari jauh dan berikan kepercayaan kepada saya untuk surprised orang tersayang. Bukan mudah tau. Ada yang sanggup berhabisan duit sampai ratusan ringgit wei sebab nak hadiahkan buat orang tersayang....saya sendiri akan rasa kepuasan bila pelanggan happy dengan perkhidmatan yang saya berikan.Bukan apa sebab kita main dengan duit orang tau. Jangan memain wei payah tu, So once customer Wasap saya nak order, daripada situ saya berikan perkhimatan consult dulu, deal sampai jadi githewwwwww.....lepas tu baru kita settle buat gubahan. Nak dapat best customer feedback paling penting kena jaga KUALITI dan baru KUANTITI

Itu yang selalu saya buat, dalam apa saja bisnes yang saya buat dan yes ianya berhasil. 
Sekali lagi saya nak ucapkan terima kasih buat semua yang selalu support kuntoom_Official 







Kepada yang belum tengok dan follow ig kuntoom lekaih lekaih follow

Instagram : kuntoom_official
Whatsap sahaja : 011-5645 54377


No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels