Monday, December 23, 2019

Table Deco Dan Styling | kuntoom official | Suprise Delivery Penang



Assalammaualaikum & hye semua

Hari nie dah tinggal kurang dari 12 hari ja nak sambut tahun 2020.Wow cepatkan dan alhamdulillah permulaan Kuntoom Official dah pun hampir 3 bulan usianya dan Yess makin dikenali ramai...Pie mana mesti orang panggil cik kuntoom ja...githewwww... Okaylah ..just nak sharing ja dengan ampa semua yang baca blog ibu nie... Mungkin masih lagi tak tahu yang kuntoom official nie bukan sekadar buat Chocolate Bouquet tapi kuntoom ada juga sediakan perkhidmatan Table Deco & Styling tau....harga yang ibu tawarkan memang cukup cukup berbaloi dan puas hati...Yang penting nak customer happy.Itu  ja:)




.
.
.
Pakej yang team kuntoom sediakan bermula dari RM80 sehingga rm150.Ini kita paling paling basic lah.. Tapi klu nak add itu ini boleh p sampai Rm250++ ikut permintaan pelanggan.
Tema, warna semua boleh pilih tak kisah..Team kuntoom akan cuba tunaikan.


.
.
.
Tapi sebaiknya nak order janganlah last minit sangat tau...Orderlah paling busuk time pun sehari sebelum.Klu tak jenuh nak arrange time. But dont worry no hidden charge tau :)

Centerpiece Fresh Flower

Full Pakej  ada kek, Deco dan Flower Bouquet 




okaylah kalau ampa rasa nak team kuntoom buat deco cam nie..Boleh ja contact di wasap
011-56454377
atau follow instagram kami di 
@kuntoom_official

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels