Monday, February 4, 2019

Kekuatan Seorang Wanita





Kadang kala bila kita tengok kehidupan orang, kita rasa jealous kan. Tertanya pada diri sendiri cam mana dia dapat macam itu, macam nie sedangkan kita dah cuba buat macam macam tapi kehidupan kita tetap sama. Tapi semua benda tu kita kena jadikan pengajaran buat kita .Kena jadikan kita lebih bersabar dan kuat menempuh hari hari yang akan datang.....

Saya selalu pesan pada diri klu nak berjaya kena tengok apa yang orang berjaya tu buat. Kena copy paste apa yang dia buat baru kita pun ada semangat untuk buat. Klu kita masih tak bergerak cam mana kita nak ubah hidup orang...Betoi tak??

Just always think positif dan selalu cakap benda yang baik baik ja. Insyallah Allah akan bagi yang baik baik ja untuk kita. Dulu saya pun jenis suka give up sebab tak dapat apa yang saya nak. Bebel tak tentu pasai.Tapi sejak belajar untuk motivate kan diri sendiri. so jadilah cam nie....klu nak sesuatu saya akan usaha dan tak akan cepat putus asa.

Perlahan lahan kita sendiri akan rasa hebat dan rasa kuat dalam hidup



No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels