Wednesday, December 5, 2018

Majlis Konvokesyen Tadika Kemas Parlimen Tanjung |Muhammad Zarif Zakwan


Assalammualaikum semua. dah berhabuk teruk sesawang belog nie...Malaih gila naik menaip sebenarnya...Tak ada mood nak menaip dan tak ada idea. Tapi hari nie ibu nak sharing sikit gambar abang zarif yang GRAD last month iaitu 7/11/2018 di Dewan Sri Pinang. 
Bila tengok dia naik stage ambil sijil rasa sebak sangat. Memang menitis sikit tengok dia..mana tak nya dari dari perut ibu tengok awak..ibu lahirkan awak, susukan awak dan besarkan awak dengan 2 tapak tangan nie. 

Banyak perubahan yang nampak lepas hantaq Abang Zarif masuk tadika kemas. Dia pandai tulis nama, boleh kira, boleh ja, baca doa dan macam macam lagi. Cikgu dia pun cakap dia sangat bijak dan mudah faham apa yang cikgu ajar. 

Tahun depan dah masuk Pra-Sekolah ...dah 6 tahun anak ibu....Kita sama sama harung okay....Jadual ibu pun akan jadi lebih pek dan ibu kena arrange semuanya bagi lebih lancar...Ibu pun so excited actually nak hantaq abang zarif p pra-sekolah...

Ibu doa apa yang ibu pilih nie adalah yang terbaik untuk abang zarif okay...


Jubah dia macam Harry POtter dah

My Hero

Belon ponny ibu beli, bouquet tu nenek belikan....

Ini ja potret yang ada..Tak ada yang proper pun



No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels