Thursday, July 26, 2018

Pasta Comel Untuk Anak anda


Hye Assalammualaikum

Dah lama actually nak meulis pasai pasta organic dan pasta yang berbentuk comel comel nie. Kalau dipasaran memang tak ada dijual pun.So ampa memang kena beli secara online baru ampa akan jumpa segala mak nenek nie semua.Alkisahnya bermula bila abang zarif dan zill qayyim mula memilih makan.Dah cuba macam macam tapi still tak menjadi.Last last baru tau yang depa 2 nie more to western food. Lepas tu weekly mesti wajib beli pasta prego lah itulah inilah...tapi semua bentuk yang sama.Budak budak lani bijak.Nampak benda yang sama depa akan cepat jemu. So akhirnya lepas mengodek dalam Instagram tu baru terjumpa 1 kedai online yang menjual makanan bayi dan ada dijual sekali pasta pasta nie..Paling buat saya teruja ialah pasta bentuk DINASOUR!!!!
serious bentuk Dinasour tau.

So saya belikan pasta bentuk haiwan, dinasour dan kenderaan..comel sangat. 


4 pek nie saya beli RM56 ja....memang mahai sikit tapi bagus tau..sebab dia dibuat daripada sayuran.So klu anak anak yang jenis tak makan sayuran lagi mudah kan sebab pasta nie dibuat daripada sayuran.




Yang nie pasta Vegetable bentuk Dinasour



comel gila bentuk bentuk dia.....
So inilah antara menu yang saya sediakan untuk anak anak saya....






Ada yang tanya saya cma mana nak masak??? cara dia sama ja....rebus macma kita rebus pasta lain cuma time nak masak tu jangan kacau kuat sangat sebab nanti pecah bentuk tu tak best. So klu nak goreng ala aglio atau nak buat carbonara pun boleh. Ikut kreativiti anda semua. 

Kalau nak beli atau nak cuci mata bolehlah try godek godek IG :  @mylittlekishop

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels