Thursday, November 10, 2016

Agent Rasmi Alhumairah | Penang TAP015







Assalammualaikum...
Kalau kita bercakap pasal fashion muslimah sekarang nie rata rata orang dah mencari side income 
dengan menjual tudung, baju, kasut, aksesori dan macam macam lagi.. Antara salah sebuah jenama yang top sekarang nie ialah ALHUMAIRAH CONTEMPORARY.  
Butik online yang sangat fames dengan Inner yang paling Top kat Malaysia sekarang nie. Kalau stock masuk memang tak sampai 5 minit dah sold out. Serious mungkin ada yang tak percayakan. Tapi percayalah memang habis. Tapi kenapa boleh cepat sangat SOLD OUT..


Alhumairah memang sangat-sangat popular dengan koleksi inner yang diberi nama TIFFANY INNER NECK by Alhumairah.Terdapat lebih 15 warna yang pernah mereka jual dan antara warna paling HOTSELLING ialah warna HITAM...So pada mulanya memang tak percaya tapi lepas jadi agent dan pakai serious memang material dia sangat best.. 


"Bagi yang tak tahu, Tiffany TIDAK mempunyai zip dibelakang, jadi mudah untuk anda semua, tidak perlu bersusah payah untuk tutup zip. Hanya perlu sarung saja dah settle! Dan juga Tiffany ini TIDAK mempunyai sanggul dibelakang. Jadi anda tak perlu risau ya 😉



So masa last 3 month masa Alhumairah buka pendaftaran untuk jadi Agent Rasminya SS dan kawan SS terus bersepakat untuk menjadi agent bagi area Georgetown. So alhamdulillah kami pun dah berdaftar dan kini orang Penang kalau nak beli Inner boleh terus hubungi SS untuk beli.








10 Sebab kenapa anda patut beli Tiffany Inner NEck??

  1. Tak perlu pakai pin - sebab size muka dia cun cun ikut bentuk muka.
  2. Tak ada zip
  3. Material yang sejuk
  4. Selesa dan tak panas
  5. Kalau pakai shawl pun senang tak rasa licin
  6. terdapat lebih 15 warna pilihan yang memang makan hati---CANTIK!!!!
  7. Tidak jarang
  8. Menjadi salah 1 cara paling cepat nak sarung tudung jika ada tetamu datang kerumah tanpa diduga...sarung jaaaa..
  9. Harga yang berpatutan
  10. Best!!!!


Bagi anda yang ingin mendapatkan Inner ini selain daripada membeli secara online di butik ALhumairah , anda juga boleh terus hubungi SS untuk mendapatkan koleksi anda sekarang :

FACEBOOK : THE HOUSE OF RED GINCU
INSTAGRAM : REDGINCU_OFFICIAL
WHATSAPP : 0195434377
AGENT CODE : TAP015
AREA : GEORGETOWN PENANG


No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels