Wednesday, September 14, 2016

The HOuse OF Red Gincu Is BACK



Assalammualaikum semua....seperti yang dijanjikan kepada semua...pada hari ini 14 Sept 2016 adalah tarikh dimana saya membuka semula tempahan untuk perkhidmatan butik saya iaitu 
Tapi kali nie banyak kelainan yang saya buat...tak macam dulu..Kali nie lebih simple tapi saya tekankan pada hasil kerja dan services dari saya sendiri.Kali nie untuk permulaan saya mulakan dan buka tempahan untuk  4 perkhidmatan iaitu

1. WEDDING HENNA 
2. WEDDING HAND BOUQUET
3. HANTARAN DECO WITH FRSH FLOWER
4. MAKE UP ARTIST

Kepada anda yang berminat nak membuat tempahan bersama saya boleh hubungi saya di no 
019-4740574 untuk sebarang pertanyaan dan tempahan...Untuk 1 bulan pertama nie memang saya buat promosi untuk HAND BOUQUET dan HANTARAN DECO

Insyaallah saya berikan services terbaik untuk anda...jangan lupa untuk follow IG official kami di 
redgincu_official atau layari FB kami the house of red gincu



No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels