Thursday, September 3, 2015

JADI IBU HAMIL YANG AWESOME DENGAN PRENATAL SET

Assalammualaikum....
Orang selalu ingat set Prenatal shaklee hanya untuk ibu ibu yang dah hamil!!!
Salah tu!!!
Sebenarnya semua product Shaklee adalah universal, maksudnya klu tak pregnant pun boleh makan. Bagi seseorang wanita atau pasangan yang memang nak zuriat, bukan saja uolls kena tahu hari kesuburan tau..Pemakanan yang sihat perlu dititik beratkan. Kalau makan makanan yang tak berkhasiat memang salah 1 punca susah nak mendapat zuriat. Sebab itu kita perlu mengambil makanan tambahan iaitu "Supliment" untuk membekalkan nitrisi yg lengkap kepada badan kita.


Set Prenatal Shaklee adalah yang terbaik pernah saya amalkan sejak hamil.Dalam set nie , terdapat 6 jenis produk yang dimana setiap produk ini mempunyai khasiatnya yang tersendiri dan ia sangat bagus untuk diamalkan oleh ibu-ibu hamil.






APA YANG PERLU ANDA TAHU TENTANG KHASIAT SETIAP PRODUK INI??


ESP
Protein soya untuk mebekalkan tenaga dan baiki sel-sel rosak. Soya non-GMO ni sangant bagus dan rasanya juga sedap. Ramai customer yang 'declare' kulit baby jadi halus dan gebu bila ESP diamalkan ketika mengandung.

B Complex
Kandung asid folik penting untuk perkembangan saraf, sel otak, tulang belakang, organ, kulit dan tulang-tulang bayi. 

Vitamin C
penting untuk imunisasi dan penjagaan kulit. Perubahan hormon ketika mengandung mungkin ada ibu-ibu mengandung mengalami kulit berjerawat, kulit kusam dan sebagainya. Walapun Vitamin juga bersifat antioksidan, tetapi kadar antioksidannya tidak lah setinggi Vitamin E dan A. Boleh diambil oleh ibu-ibu mengandung.

Vita-Lea with iron formula :
 mengandungi semua kandungan vitamin dalam jumlah yang kecil. Diformualsikan bersama iron untuk membantu pembentukan hemoglobin dalam darah. Bagi sesiapa yang mengalami masalah low Hb, sangatlah digalakkan pengambilan Vitalea ini.

OsteMatrix
Mengandungi kalsium, magnesium dan vitamin D. Kalsium sangat penting untuk ibu mengandung kerana ketika mengandung, kalsium diserap oleh baby. Kerana itulah badan sering saring, gigi rosak dan lain-lain lagi. Yang paling penting masa nak meneran baby keluar kerana memerlukan sepenuh tenaga dan kudrat sampai bagi effect pada tulang-tulang dan urat-urat ibu. Oleh itu, pastikan kalsium diambil untuk mengelakkan dari tulang cepat reput.

OmegaGuard
Ini biasa diambil pada trimester 2 dan 3 bagi perkembangan otak bayi.


Bagi ibu ibu yang hamil dan ingin mencari supliement tambahan sepanjang kehamilan anda, saya sangat suggest beli 1 set nie sebab salah 1 sebab ialah :


  1. Si ibu akan rasa lebih bertenaga walaupun mengandung
  2. Segala nutrisi yang diperlukan dapat diserap dengan secukupnya kepada bayi.
  3. Kulit ibu lebih berseri-seri
  4. HB dapat kekalkan dengan pengambilan VITALEA
  5. Dapat kawal kencing manis & kolestrol serta kawal berat badan
  6. Bagus untuk proses pengeluaran susu badan
  7. Elakkan sktechmark kepada ibu
  8. Elakkan kejang kaki akibat kurang kalsium

Inilah hasil selepas saya gunakan SET PRENATAL SHAKLEE untuk kehamilan yang ke-2. Nampak beza dan sungguh beza sehingga ada yang tak percaya.



Bagi ibu ibu yang beli SET PRENATAL atau POSTNATAL sepanjang bulan SEPTEMBER ini, SHaklee akan berikan tambahan 1 produk iaitu VITALEA WITH  IRON FORMULA secara percuma. Maksudnya anda akan perolehi 2 botol VITALEA dengan hanya membeli 1 set PRENATAL shaklee...




------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ingin membeli dengan harga istimewa :

HARGA RETAIL : RM616.92
"Dapatkan penjimatan sehingga 33% jika anda menjadi ahli shaklee serta dapatkan juga Vitalea yang bernilai RM94 untuk ahli baru jika anda mendaftarkan diri hari nie sehingga Oktober 2015 !!!"

Whatsapp saya untuk mendaftar : 0195434377
SID : 966421




No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels