Sunday, August 9, 2015

24 weeks going to 25weeks

Assalamualaikum

Terima kasih sebab ada yang masih lagi dok belek - belek blog saya nie walaupun dah bersawang bagai..tangan nie actually malas nak menaip sejak pregnant kali nie. Nak bukak blog pun malas..hahah..pelikkan..

Entry kali nie nak share sikit a few gambar saya pregnant 24 minggu. Cepat kan masa berlalu....minggu depan dah masuk 25 minggu...tinggal lagi berapa minggu ja nak cecah 40..wahhh tak sabar nya..

Tapi kali nie ramai yang bila jumpa saya akan cakap..macam baby gurl ja...sebab nampak perut kembang...

Tapi adakah tanggap mereka betul sebab saya pun tak scan lagi...kalau nak kata ada tanda tanda tu..entahlah...

Meh saya kongsikan sikit..

1. Suka tidur mengiring ke kanan
2. Suka makan daging dari seafood. Kalau seafood tu sikit jer
3. Suka makan benda manis
4. Tak suka nak make up
5. Perut rasa kambang di tepi
6. Selalu moody dan malas.
7. Tak suka tengok tumah semak
8. Tak suka ikan kering
9. Kulit lebih cerah dan gebu
10. Jantung bby 140 keatas

So kalau anda tahu...tekalah...

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels