Tuesday, June 23, 2015

Part 3 | The Award day | Shaklee National Conference


Assalammualaikum semua.....

Sambung balik cerita PART 3 Shaklee  National Conference . Kali nie barulah nak cerita apa tujuan saya ke event terbesar shaklee nie??? Buat apa saya kesana??? Untuk anda semua sedia maklum saya telah dijemput untuk menerima anugerah daripada shaklee bagi tahu yang kedua. alhamdulillah dalam masa 2 tahun saya join shaklee memang tak pernah terlintas dihati naik stage untuk ambik hadiah semua nie... Tapi Shaklee ada....memang cukup tak sangka..

Untuk tahun ke-2 nie saya mendapat sebuah anugerah iaitu " LEADERSHIP CONSISTENCY AWARD " . Bukan mudah nak dapat award nie tau. sebab sebagai SID anda kena berikan sepenuh komitment dan kena lebih konsisten utk capai 21% target level setiap bulan dalam tmepoh yg telah ditetapkan. Alhamdulillah tahun nie dapat....Walaupun dapat 1 ja award tapi cukup membanggakan saya... Insyaallah tahun depan nak lebih lagi...






Ending of the day ada konsert dari Ratu Rock Malaysia iaitu Ella...tahun lepas Faizal Tahir...entah entah tahun depan nie Dato Ct..siapa tau..hehehehe




salah seorang d.line sya yang turut serta turun padang mai ambik aura dan berkat jumpa upline-upline dan dapatkan semangat untuk buat bisnes shaklee " EIDA"...i know u ca do it....never give up yer...



Last buy noe least....gambar kami ber3 tapi zakwan tidur...tahun depan insyaallah kita jumpa di SUNWAY PIRAMID CONVENTION CENTER
insyaallah kami datang berempat )

See you next year!!!!



No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels