Wednesday, May 20, 2015

VIVIX



VIVIX SHAKLEE

Vivix merupakan supplemen anti-penuaan terbaik dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun olej Shaklee, syarikat no.1 supplemen makanan di Amerika.
Didalm kajian makmal ramuan VIVIX telah menunjukkan impak kepada 4 mekanisma penting penuaan pada tahap selular.



1. Kerosakkan DNA
Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir 1 juta serangan yang merosakkan DNA.Serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu "typo" kesilapan dari yg asal yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur. Ramuan VIVIX melindungi dan memperbaiki Selular DNA.

2. Pengawalan Genetik
Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi ( kemerosotan ) umur pada tahap selular. Didalam satu penemuan utama, kajian klinikal terbaru menunjukkan ramuan vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaantahap selular.


3. Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun Oleh Sel Sel.
Mitochondria ( penjaga tenaga) didalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. apabila kecekapan mitochondria menurun fungsi sel turun menurun.Ramuan vivix menggalakkan biogenesis  (pembentukkan baru ) mitochondria untuk meningkkatkan tehap tenaga didalam sel.


4. Penimbunan Protein AGE
Penimbunan berlebihan protin AGE ( advanced glycation end products ) boleh menyebabkan tahap selular yang akan menggangu keutuhan sel dan panjang umur. Ramuan vivix adalah 10x lebih kuat dari resveratrol ( kandungan unik dalam anggur "muscadine" ) untuk melambatkan pembentukan protin AGE.




Sekarang masa yang sesuai untuk anda beli vivix sebab dengan setiap pembelian 2 botol vivix anda dapat banyak benefits!!!

- JIMAT HAMPIR RM200++
- DAPAT FREE AHLI
- DAPAT FREE POSTAGE
- DAPAT CASH MONEY RM38++
- DAPAT KESIHATAN YANG SEMPURNA
- DAPAT FREE 1 BOTOL VITALEA


NAK beli boleh terus hubungi saya tau....
0195434377
Surianie Samsudin

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels