Friday, March 6, 2015

Putih Tanpa Mengelupas | Set Kulit Shaklee


Assalammualaikum...

Semua pakat dok jeles sebab kata kulit aku nie nampak lain dari dulu....siapa yang pernah jumpa aku dulu memang akan nampak perbezaan. Now memang lain...apapun aku sangat happy sebab start makan #shaklee ja...kulit berubah ...Apa yang aku makan??? meh nak cerita sikit...sebelum tu jom tengok balik gambo gambor aku yang dulu dulu


2011



2012


2013


2014 UNTIL NOW








Nampak beza kan...apa rahsia saya....semestinya SET KULIT SHAKLEE..

ESP + ALFALFA + VITAMIN C + B COMPLEX


Inilah set yang saya makan..ikutkan bukan makan sekaligus tau..saya makan 1 persatu sebba masa joi  shaklee bukan incme banyak pun. 1 bulan boleh bajet beli 1 product shaklee ja.. now alhamdulillah boleh beli banyak sikit.

ESP SHAKLEE
Bagi anda yang rasa kulit sering kering dan wajib bawak lotion tu saya sarankan anda mulakan dengan ESP. Sebab esp nie adalah minuman soya NON-GMO dan ia menghasilkan sumber protein yang dimana tidak daat dihasilkan oleh tubuh badan manusia itu sendiri. So anda boleh rasakanya sendiri perubahan dalam masa seawal 7 hari...


ALFAFA + B COMPLEX
Lepas tu saya makan alfalfa + b complex sebab resdung yang melanda. Kalau banyak resdung pun punca kulit tak cantik...bila dah resdung kurang baru kulit akan lebih cantik dan licin...macam suami saya..1st time mkn set resdug nie, esok pagi dia cakap bangun pagi tu rasa nak kikis muka kat dinding sebab terlalu gatal...Itu maksudnya resdung dia teruk..now alhamdulillah nampak cerah sikit muka suami saya..nak tengok pun rasa tak jemu :)

SUSTAINED RELEASED VITAMIN C
Then last baru saya makan Vitamin C....dulu saya memang tak percaya pada Vitamin c biasalah aku nie jenis malas makan ubat. Tapi ibarat 1 biji vitamin c tu bagi duit pada aku..aku telan dan lepas 7 hari mkn kawan ada mula dah tegur pada kulit nampak cerah. baru aku percaya keberkesanan product nie.. YESS!!!! saya suggestkan pada kawan kawan dan pelanggan ynag ingin cerahkan kulit...


PENJAGAAN LUARAN
untuk penjagaan luaran kulit, saya pakai pencuci muka Nutriwhite..Yang nie paling best sebab tahan up to 8 MONTH...gila!!!! jimat kot......

Kalau nak cantik..semua boleh asalkan niat nak buat tu betul ker tak...hhehehhe..apa yang aku merepek nie...Okaylah kalau ada dikalangan anda yang nak beli product shaklee nie..boleh whatsapp saya



..................................................................................................................................................................

Agent Shaklee Anda
Madam Surianie Samsudin
♥ SMS/WhatsApp : 019-5434377
 Emel : surianie_shaklee@yahoo.com
 Instagram : surianiesamsudin
 FB : Redgincu Beauty & Health
 Maybank Akaun number : 1570 6387 6311 ( Surianie Samsudin)

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels