Friday, January 9, 2015

28 Perkara kena buat sebelum menjadi 29




  1. Nak ada baby gurl
  2. Nak jadi ibu yang lebih penyayang
  3. Isteri mithali
  4. Nak travel ke : Legoland , Universal Studio, Italy with Shaklee Trip
  5. Nak beli handbag COACH @ MK
  6. Nak satle hutang
  7. Nak buat Majlis aqiqah Zakwan 
  8. Nak bangunkan semula THE HOUSE OF RED GINCU
  9. Berazam nak dapat "Sijil Kehadiran 365 hari" Di Jabatan Kimia
  10. Nak beli rumah baru @ second hand 
  11. Tak mau busuk hati pada orang
  12. Tak mau cakap buruk pasal orang
  13. Nak majukan bisnes SHAKLEE & dapat gelaran "MASTER SURIANIE SAMSUDIN"
  14. Nak jadi seorang yang lebih positif
  15. Nak beli handphone baru........planing nak IPHONE6++
  16. Nak berfashion lebih update sikit
  17. Nak bebas HUTANG
  18. Nak blog saya dikenal ramai
  19. Nak lebih rajin dari sebelum nie
  20. Nak simpan duit lebih
  21. Nak ada ilmu agama yang cukup
  22. Sentiasa nak hargai orang yang ada disekeliling kita
  23. Nak buat tabiat suka simpan barang lama
  24. Saya nak beli rantai emas sebagai tanda mata & aset
  25. Nak kena belajar untuk menguruskan masa , jadual dan kewangan
  26. Menjadi seorang yang hebat dan sebelum nie....POSITIF THINK!!!!
  27. Saya nak jadi seorang yang TIDAK BOROS
  28. Saya akan sentiasa menjadi seperti MADAM SURIANIE SAMSUDIN




No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels