Thursday, September 4, 2014

IM QUIT NOW


Assalammualaikum semua...

rasa dah lama tak upload cerita nie..mesti ada yang dah termimpi-mimpi pasal SS dan zakwan kan..heheheh rindu dengan kami kan!!!!
Ha??? ada yang sampai tidok tak lena..isshhh bahaya nie...

baiklah...actually dah lama SS menyepi sebab SS nak kena satlekan 1 benda yang dah lama SS fikirkan untuk buat keputusan macam tu. Tapi akhirnya SS terima hakikat yang kini SS perlu buat sesuatu demi masa depan SS dan keluarga SS. NOW IM QUIT!!!! QUIT FROm WHAT????

Okaylah...dengan rasminya kini, SS tidak lani mengoperasikan butik The House Of Red Gincu. Secara rasminya butik SS ditutup sementara sehingga diberitahu. Segala urusan tempahan memang SS tak ambil, kalau ada pun SS akan refer to my partner..senang..So uolls janganlah bersedih...Redgincu bukan nak tutup terus, tapi tutup sementara jer :)


cantikkan caption gambar nie..cam SS kan..comel jer :)

KENAPA SS PILIH KEPUTUSAN NIE??

Memang terasa sangat sedih bila nak buat keputusan ini, Actually bukan mudah nak buat pilihan yang boleh mengganggu banyak pihak terutama sekali keluarga. Redigncu pun dah lama bertapak diindustri perkahwinan nie hampir 7 tahun dan bermacam macam dugaan dan cabaran yang SS terima dan alami. Tapi selepas SS bersalin, memang penahan dugaan cukup besar untuk SS tempuhi seorang diri. NO SALE, NO BISNESS , NO CUSTOMERS AT ALL!!!

Nak fikirkan apa lagi?? macam mana nak rolling modal nak bayar duit sewa dan sebagainya... So SS amvbil keputusan untuk stop bisnes redgincu buat sementara waktu dan SS pilih SHAKLEE sebagai bisnes SS. Itu pilihan terbaik SS.. Dengan Shaklee SS dapat banyak kelebihan dan kebaikan...

Semua nie SS buat demi budak kecik handsome nie :)
sob sob sob!!!!

SS buat ini sebab Zakwan jugak..dialah push factor pertama SS nak buat keputusan untuk berhenti seketika menguruskan redgincu...Bila SS buat redgincu nie, SS tak ada masa bersama zakwan, nak main nak layan dia...dan SS terpaksa bawak dia kesana kemari sebab nak handle wedding dan selesaikan tugasan yang telah diamanahkan kepada SS. Kekadang tu zakwan sampai tertidur dalam kereta sebab dah lewat malam. bila tengok dia terlentok dalam carseat zakwan, memang sangat sedih..
Sebab itu SS pilih jalan yang terbaik untuk mengubah kehidupan SS..SS nak ada masa lebih bersama anak dan suami :)..ingat lagi suami SS pernah kata :

" hujung minggu awak selalu sibuk dengan butik, masa untuk family tak ada pun "

tiap kali bila teringat kata-kata suami SS nie terus dok terpikir apakah cara terbaik yang SS perlu buat???..sebelum nie memang tak sanggup nak berhenti sebab redgincu banyak bantu SS dalam menjana pendapatan tambahan SS. Time tu memang sangat susah nak stop. Biarlah SS tidur tak cukup asalkan ada duit untuk bantu keluarga... 
Tapi sejak join shaklee nie, memang perubahan memang sangat berubah secara drastik...Banyak waktu SS terluang dengan suami dan anak. Balik kerja pun tak susah payah nak p uruskan butik dan menjahit apa apa benda lain... Balik kerja sekarang nie layan jer kerenah sibudak kecik tu. Tambahan pulak sekarang nie zakwan dah pandai berjalan. memang seronok melayan dia, main dan makan bersama dia...itulah saat yang paling indah yang pernah SS alami..



Alhamdulillah sekarang nie suami banyak support SS dengan bisnes shaklee nie, kekadang dia pulak yang jadi consultant marketing SS. biasalah mana boleh kita nak asyik nak harapkan mak upline jer..sekali sekala kita kena usaha sendiri kalau nak berjaya. So i`ve my plan on my business!!!
gitewwww.....memang seronok join shaklee nie..SS tak perlu nak bersusah payah..semunya online jer..klik klik...tekan tekan..cakap cakap...naaahhh dah siap..cukup masa ambil bonus..

Apapun terima kasih pada suami SS yang kini lebih memahami dan lebih mengambil tahu tentang bisnes keluarga...terima kasih sebab menjadi sebahagian dalam hidup saya dan zakwan..menjaga dan memberi dorongan dan sokongan dalam keputusan yang SS buat.

So buat semua pelanggan redgincu, uolls doakan yang terbaik untuk SS okay. mana tahu 1 hari nanti SS update new redgincu with new identiti siapa tahu kan!!!!
amin..doa kalian sentiasa bersama SS...


LOVE U ALL KETAT KETAT

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels