Friday, September 12, 2014

Bagaimana Ingin Daftar Ahli Shaklee Secara Percuma



Bagaimana Ingin Daftar Ahli Shaklee Secara Percuma?

Untuk menjadi ahli Shaklee terdapat dua pilihan iaitu :

  • Berbayar
  • Secara Percuma 
Untuk yang ingin berbayar, pendaftaran adalah RM75( RM65 + RM10postage) untuk semenanjung Malaysia dan RM85 untuk Sabah dan Sarawak.

Tetapi anda berpeluang untuk mendapatkan keahlian secara PERCUMA dengan membuat pembelian produk Shaklee sebanyak RM660 ke atas. Kerana dengan pembelian RM660 ke atas, anda akan mendapat point (unit volume, UV) bernilai 200uv. Dan anda layak untuk mendapat bonus pada bulan berikutnya. 

Anda juga boleh membuat pembelian product Shaklee seperti berikut diantaranya :

1. 2 botol vivix
2. 3 kotak collagen powder ATAU
3. Mana-mana produk Shaklee yang lain

Ataupun anda boleh kongsikan dengan rakan-rakan sepejabat ataupun dengan keluarga ataupun saudara-saudara untuk beli produk Shaklee sehingga mencecah RM660 ke atas dan anda akan mendapat KEAHLIAN SECARA PERCUMA. 


Mudah kan. Cuma anda buat pembelian RM660 ke atas sahaja.

...........................................................................................................................................


Tetapi mengapa perlu menjadi ahli Shaklee?



  1. Yang pastinya anda akan dapat membeli dengan harga ahli iaitu perbezaan     dengan harga retail adalah 30%. Beza banyak kan.
  2. Berpeluang untuk mendapat bonus dengan pengumpulan point. Wahh duk goyang kaki pun leh dapat bonus andainya anda tidak serius berbisnes.
  3. Untuk yang ingin serius berbisnes, kami adalah group yang hebat untuk membantu anda menjana pendapatan secara tetap ataupun sampingan. Samada untuk belajar mengenai marketing, berblog, dan sebagainya. Semuanya dihujung jari sahaja tidak perlu untuk keluar rumah meeting ataupun berjumpa prospek. 
  4. Inginkan pendapatan 2,3,4,5 ataupun 6 angka mengikut kemahuan anda. Yang penting usaha gigih dan hati yang kental. Tiada istilah goyang kaki untuk mudah dapatkan duit.

So apa  yang perlu anda buat???

Selepas pembayaran dibuat, anda hanya perlu berikan senarai butiran seperti dibawah ini dan kami sebagai Agent sah Shaklee akan membantu anda untuk membuat pendaftaran secara online mahupun Offline 



1. Nama Penuh Pemohon
      2. Nombor Kad Pengenalan Pemohon
      3. Nama Suami (Optional)
      4. Nombor Kad Pengenalan Suami (Optional)
      5. Alamat Surat-Menyurat
      6. Alamat Email
      7. No Akaun Mana-mana Bank (Semasa atau Simpanan)
      8. Cawangan Akaun Mana-mana Bank
Inginkan dapatkan penerangan lebih terperinci terus hubungi saya okay:

MadamSurianie
019-5434377

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels