Tuesday, August 19, 2014

Office Deco Corner Idea

Assalammualaikum semua

Rasanya macam dah lama tak mengupdate cerita terbaru dalam belog nie kan...hehehe..........agak sibuk sikit lepas raya dah lepas buat majlis besday Zakwan tempoh hari. So hari nie nak cerita sikit tentang Deco impian..hehehhe....wowo memang best kot bila bukak dan tengok hasil deco...memang so impress!!!

Macam SS sendiri, SS memang dilahirkan kot menjadi seorang business women yang berjaya...gitew..hehehh..feeling kan...since daripada form 3 SS dah mula jinakkan diri dalam bidang perniagaan sampailah sekarang macam macam bisness yang ss dah cuba...alhamdulillah now S dah jumpa hala tuju bisnes SS.

Okay bercakap pulak pasal bisnes nie, kekadang kita terpikir juga tentang ruang untuk kita bekerja..Betul tak??? ermmm nak cari idea yang simple dan selesa untuk kita selesaikan kerja-kerja. Mostly sekarang nie dah banyak sangat bisnes online. So bila bisnes online kebanyakkan semua berurusan dirumah saja. So apa kata uolls cuba cari dan dapatkan bebeapa idea untuk deco ruang office anda dirumah. Mesti bestkan!!!

so SS nak share 1 link page yang memang superb idea bagi korang yang memang suka bab deco mendeco nie..Feel free untuk uolls link to http://www.pinterest.com/

memang havoc gila page nie...just nak share something special untuk idea uollss...













Good Luck semua....insyaallah dengan adanya link nie...uolls akan dapat lebih banyak idea nanti :)

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels