Wednesday, January 29, 2014

SAYA PILIH ' EVE LOVE FLEXI BREASTPUMP"

Assalammualaikum semua....

Firstly SS nak minta maaf pada semua pembaca yang ternanti -nanti entry dalam belog SS nie.ehhehehe..Minggu lepas tersangat sibuk menguruskan majlis perkahwinan customer SS. Alhamdulillah semuanya dah berjalan seperti yang dirancang. Amin....dan pengantin pun sangat berpuas hati dengan semua perkhidmatan yang telah diberikan. Nak tahu hasilnya, uolls boleh link dengan blog rasmi butik SS The House Of Red Gincu

So entry kali nie, SS khaskan buat bakal-bakal ibu yang sedang mencari Breast Pump dengan bajet yang cukup murah dan berbaloi. Biasalah bila dah ada baby nie, bajet memang kita kena utamakan kalau tak.habis.Entry nie actually SS nak bantu para-para ibu yang mencari breastpump. Seperti yang anda semua sedia maklum, terdapat pelbagai jenis dan jenama breastpump kat Malaysia nie. Jenis single pump, double pump, freestyle, manual pump, elektrik dan macam-macam lagi sampaikan kita sendiri tak tahu nak cari yang mana satu.

Type jer dalam google,berlunggok jenis yang dipaparkan. Tapi yang sering kali menjadi pilihan hati ialah MEDELA...Kan???Siapa pakai Medela???? sila anggukkan kepala T_T






Inilah diantara breastpump jenama MEDELA.Tapi tahukah anda Medela ada antara jenama breastpump yang harganya sangat mahal.bayangkan nak beli MEDELA FREESTYLE harganya sampai mencecah RM2000++. Mana kita nak cari duit semata-mata nak beli pump mahal macam tue. Batter duit tue spend pada benda yang lain lagi bagus kan.Bagi SS sendiri, SS kategorikan MEDELA sebagai 1st class breastpump sebab dia tersangat mahal dan SS memang tak mampu nak membelinyer.hahaahahaha Tapi memang tak dinafikan medela punya breastpump sangat sedap digunakan semasa dia sucking breast untuk stimulate susu.Jom SS nak kongsi pengalaman SS mencari breastpump.

Masa SS preggy dulu, SS memang teringin dan berhasrat nak beli breastpump jenama MEDELA nie sebab biasalah jenamakan, so bila beli pun rasa syok sebab kita mampu untuk membeli breastpump idaman hati sendiri. Yang sedihnya SS tak sempat beli masa preggy sebab takut masa time tue susu tak banyak lepas bersalin nanti. So bab membeli breastpump nie ditolak tepi dan kita utamakan membeli barang baby yang lain. Sampaikan pada 3 hari lepas bersalin, SS mengalami masalah BENGKAK SUSU.Ya tuhan, time tue memang tersangat sakit sebab breast SS dipenuhi dengan susu, dahlah masa tue babyzakwan tak mau menyusu sebab mungkin keras, dia menangis, nak pam secara "memet" tak pandai. So SS minta suami SS belikan pump manual. Memandangkan dia pun tak pandai sangat, suami SS belikan jenama UNIFORM MANUAL PUMP. So sampai 1  bulan cam tue SS pakai. sementara waktu sebab susu SS memang sangat banyak.

Akhirnya masa akak sulung SS balik Penang, dia pun pinjamkan SS breastpump medela dier buat sementara waktu.alhamdulillah lega sikit. so SS tak perlu nak picit lama-lama...just plug in dan terus dalam hasil perahan dalam masa yang singkat. Itulah bagusnya ada elektrik pump.Dapat juga SS rasa medela punya breastpump kan :) terharunya...
So memandangkan lepas nie akak SS pun nak bersalin anak ke-3 so SS terpaksa pulangkan balik breastpump tue. Dan mulalah misi mencari breastpump untuk SS sendiri.Cari punya cari akhirnya SS menjumpai sesuatu yang cukup memikat hati dengan harga yang sangat berpatutan.

EVE LOVE FLEXI BREASTPUMP


Inilah breastpump baru SS, senang dan mudah untuk digunakan. Yang bestnya, brestpump nie sebiji macam MEDELA FREESTYLE uolls...bezanya ia adalah buatan Malaysia. ITU PENTING !!!!!:) Sekarang nie product nie tengah top dan hot selling, dah 2 butik SS tanya semuanya dah habis, nasib kawan SS pun tolong carikan dan akhirnya SS dapat beli dengan harga 

RM499.00
FREE BAG 2 IN 1
FREE ICE BRICK LARGE
FREE 2 BOTOL STORAGE
FREE 15PCS PLASTIK STORAGE
FREE POWERBANK
FREE HANDSFREE
FREE POSTAGE




Tak semua breastpump yang sediakan powerbank, Tapi dengan membeli Breastpump EVE LOVE nie, Anda akan dapat free POWERBANK, maksudnya pump nie, 
boleh PAKAI BATERI..PAKAI ELEKTRIK...PAKAI POWERBANK...
bestkan!!!! Senang dan mudah....Contoh kalau uolls nak sapu sampah ,lipat baju driving, pun boleh pam sebab ada powerbank bersama :) Senang dan mudah.



motor pump pun pakai digital...nampak macam mahai kan!!!!saya sangat suka...siap ada lagu olls...

Bagi ibu-ibu yang bekerja memang semestinya memerlukan waktu untuk mengepam susu, So bila setiap 2 jam nak pump susu mestilah kena marah dengan boss atau bangkit isu-isu yang negatif terhadap kita. betultak??. Itulah situasi yang SS alami sebelum SS membeli breastpump nie. Sebab SS bekerja sebagai di Kaunter jabatan, so semestinya kena cari orang gantikan tempat SS. bila kita asyik dok panggil orang byk kali memanglah orang akan cakap belakang. So lepas beli breastpump nie, ternyata memang ia sangat berguna sebab sambil pump sambil buat kerja lain. jimat masa dan jimat kerja. SS pun dah tak menggangu kawan opis yang lain. Happy sangat dengan product nie.

Ini workplace SS, nampak tak ada kain nursing cover, disebaliknyer SS tengah pump suus, so siapa pun tak tahu kan. pump sambil bekerja...Superb kan!!!!



Ini pulak carry bag yang SS dapat FOC masa beli EVE LOVE FLEXI BREASTPUMP, kecil, ringan dan senang nak bawa kemana saja.



Kelebihan EVE LOVE FLEXI BREASTPUMP : 
  1. mudah dan senang dikendalikan.
  2. menjimatkan masa.
  3. memudahkan proses pam susu sebab boleh pam 2 botol sekaligus.(double pump)
  4. freestyle pumping ( pakai bateri, powerbank) boleh pam dimana saja tanpa perlu dekat dengan elektrik suply.
  5. Motor mesin yang disertakan muzik untuk menenangkan si ibu semasa mengepam susu.
  6. murah dan mudah dibawa kemana sahaja.
  7. Stimulation breast sama macam medela.
  8. Ia akan mengepam susu sehingga breast anda kosong.Itu penting.
  9. urutan stimulation seperti hisapan bayi.

Mungkin dah ada yang berkenan dihati??Cepat cepat order sebelum kehabisan stock...Hubungi butik yang berhanpiran dengan anda atau layari facebook :

https://www.facebook.com/BreastPumpsMurah
Contact : 018-950 4212


Happy Breastfeeding!!!!



1 comment:

  1. Assalam sis .. mcm best je pump ni..cuma nk tny leceh x nk pasang parts nye? Sblm ni sy guna spectra 3 .. senang je nk pasang n basuh..cuma berat sket bp ni..

    ReplyDelete

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels