Friday, June 28, 2013

My Favourite Tailor For My Baby

* Assalammualaikum*

Entry nie kali nie SS tujukan khas buat semua M2B diluar sana yang sekarang nie tengah membuat persiapan membeli keperluan barangan bayi anda.Mungkin untuk pertama kali ataupun anak yang kedua atau seterusnya....Dan kepada M2B yang sedang membuat survey-survey barangan bayi anda. Entry nie mungkin  akan menjadi kesukaan anda semua sebab bila SS sendiri buka lamaweb nie selepas direkemen oleh salah seorang sepupu SS, terus SS rasa teruja dan terus buat tempahan dengan mereka.... So hari nie SS nak cerita dengan u`olls semua sebuah kedai yang kini sedang popular dalam Facebook iaitu

NEEDLE CRAFT


PERNAH TAHU DAN PERNAH TENGOK???

Okaylah meh SS nak cerita sedikit sebanyak tentang Needle Craft yang SS tahu.. Pemiliknya ada seorang wanita muda yang cukup creative bernama Juliana Ibrahim atau lebih mesra dipanggil Jue. Berusia dalam lingkungan dalam 20an. Masih single dan seorang bekas pelajar Universiti Utara Malaysia. Seorang yang cukup creative dan cukup berpengalaman dalam bidang jahitan.hehehhe...
Actually Needle Cratt nie beroperasi hanya dirumah sahaja.Tapi dengan adanya bantuan FAcebook nie, alhamdulillah bisness mereka nie semakin maju malahan tempahan yang diterima adalah merangkumi seluruh semenanjung malaysia....Gitew...

Menjual barangan bayi memang sangat untung. Tambahan pulak jahit benda-benda macam nie. Pergghh sapa tengok pasti terpikat u`olls..Macam SS jugak sangat teruja bila tengok semua hasil yang diberikan oleh sentuhan Needkle Craft.
Bukan senang nak cari segala kelengkapan bayi ini dengan hasil yang pasti anda suka, dengan harga yang berpatutan dan kualiti yang cukup memuaskan. SS juga diberitahu bahawa setiap jenis material dier, import dari China & UK & US okay...So no wonderlah kualiti dia memang cukup cantik....Okaylah jom kita tengok apa yang Needle Craft nie hasilkan : 


Matress Set for Baby Boy & Gurl


Barut Bayi yang cukup elegent dan sweet

Diapers Bag untuk kemudahan ibu

Diapers stacker

Baby Pillow...yang best pillow nie boleh request jika nak letak nama anak anda :)

Nursing Cover

Nursing Pillow - sekarang tengah TOP

Set Lengkap Mattress Baby


Stroller Pad

Macam mana???tengok gambar pown dah rasa teruja nak orderkan????Ini adalah sebahagian daripada gambar hasil yang dibuat oleh needle craft. Memang cantik. Then kualiti kain pown tak sama macam kualiti kain yang kita beli dalam malaysia....Kenapa SS cakap macam tue, sebab SS sendiri dah ada order 4 barang dengan needle craft iaitu Nursing Pillow, Barut Baby, Nursing Cover  & Diapers Stacker ( belum siap lagi...odw )..



Lagi 2 barang belum siap lagi...hehehhhe...tak sabar jugak nak tunggu order SS siap...

Kalau bercakap pulak tentang harga, bagi SS memang cukup berpatutan dan berbaloi pada setiap harga yang diletakkan pada barangan yang mereka hasilkan. Dahlah cantik,banyak pilihan fabrik,nak customade pown boleh..Nak murah macam mana lagi??? takkan nak murah then kualiti tak bagus....kan???

Okaylah SS pown tak mau cakap banyak....So kepada yang berminat nak buat tempahan, boleh terus hubungi needle craft atau Request Friends dengan needle craft..

Facebook : Needle Craft
Contac Number : Juliana 012-5366 004


Kepada M2B diluar sana,selamat bershopping......Hopefully entry kali nie banyak membantu M2B diluar sana yang tecari-cari barangan bayi mereka.




No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels