Monday, June 3, 2013

Kini Cuti Bermula sebagai seorang Perunding Perkahwinan


Assalammualaikum....

Fuuhhhhhh....rasanya hari nie baru boleh nak melepaskan rasa kepuasan yang tidak terkata apabila tiba masa bercuti panjang nak tunggu masa bersalin. SS sangat happy yang tak terkata bila selesai sudah majlis perkahwinan terakhir customer RedGincu pada 1 Jun yang lepas. Memang happy gila sebab lepas nie memang SS nak rest secukupnya. Lagipown dah banyak sangat kerja dok buat dan sekarang nie SS memang dah tak larat nak urusan bab-bab bridal nie. Need time untuk rehatkan diri dan membuat persiapan disaat-saat akhir. Maklumlah sekarang dah 8 bulan dah...cepat sungguh masa berlalu...

"KEPADA SEMUA PELANGGAN THE HOUSE OF RED GINCU SEPANJANG TAHUN JANUARI 2013- JUN 2013, SS NAK UCAPKAN JUTAAN TERIMA KASIH KEPADA ANDA KERNA MEMPERCAYAI HASIL KERJA SS WALAUPUN BANYAK MASALAH DAN HALANGAN YANG BERLAKU TERUTAMA SEKALI PADA AWAL KEHAMILAN SS. ADA JUGA SS TERPAKSA MEMBATALKAN APPOINTMENT SEBANYAK HAMPIR 3 KALI. TAPI ALHAMDULILLAH MEREKA MEMPERCAYAI KERJA SS DAN ALHAMDULILLAH MEREKA JUGA TURUT MEMBERIKAN KERJASAMA YANG CUKUP MEMUASKAN.TERIMA KASIH SS UCAPKAN.INSYAALLAH KITA BERTEMU PADA BUKAN OKTOBER NANTI"

Kepada all my staff SS pown nak ucapkan terima kasih sebab memahami situasi "Boss" mereka yang sporting dan sarat mengandung nie. So hari nie bermula cuti panjang dan sambung kerja pada Oktober nanti..Insyaallah..

Kepada mereka yang ingin membuat tempahan pada hujung tahun, kami masih lagi buka tempahan. kepada yang berminat boleh terus hubungi SS di :

019-5434377 @ 014-2505135

Waktu Temujanji pada setiap Sabtu sahaja ( bergantung pada keadaan)
Sila hubungi dahulu sebelum datang
Isnin  - Jumaat & Ahad tidak dibuka untuk sesi temujanji.

Jika perlukan info pakej dan qoutation, boleh terus hantarkan email kepada kami di redgincu@yahoo.com




No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels