Thursday, March 28, 2013

Coming Soon......Maternity Photoshoot





Tinggal hanya lagi 4 minggu jer nak bertukar ke 7 bulan hamil...cepat sungguh masa berlalu...dah nak masuk 7 bulan. Orang cakap time 7 bulan hamil nie, memang sesuai kalau kita nak buat kenduri tahlil untuk mendoakan agar si ibu dan anak dalam keadaan yang selamat. Tambahan pulak dalam tempoh 2 bulan lagi si ibu akan melahirkan anak yang dikandung.

Time 7 bulan nie juga ada yang dah mula sibuk bmembeli dan membuat persiapan menyambut kedatangan orang baru...Start 7 bulan nie, orang tua-tua pesan, inilah waktu yang sesuai untuk membeli baju, dan segala kelengkapannya. Tapi Macam SS sendiri, bila masuk 6 bulan ++ SS dah mula membeli peralatan bayi, cuma baju jer SS beli masa 7 bulan nanti..

Tapi dalam kesibukan melayan dan membelek blog-blog online yang menjual baju-baju baby nie..SS masih lagi berkesempatan mencari idea untuk membuat 1st Photoshoot Maternity SS nanti. Dijangka akan dibuat pada bulan depan masa SS dah 7 bulan. The Photoman cakap kalau 7 bulan cantik...sebab perut dah nampak dan gender baby pown dah tahu. So idea tue banyak sikit..

Tapi kali nie SS memang sangat teruja nak buat Maternity Shoot nie...dan siapakah akan terlibat secara langsung dan tidak langsung dalam pembikinan Maternity Shoot SS nanti. Tunggu...Sebab SS menanti lagi beberapa pihak yang akan sponser sesi tersebut dan selepas itu Butik SS akan buat pakej kepada bakal-bakal ibu dengan harga yang cukup berpatutan dan cukup berbaloi.

Nantikan Maternity Photoshoot pertama kalinya yang akan diadakan pada usia 7 bulan kehamilan SS...excited kot nie...

Nantikan...

2 comments:

  1. salam sis, maaf ye ada teguran sedikit.
    kenduri tahlil orang selalunya buat utk kematian. tak ada kaitan dengan kehamilan. walaubagaimanapun kenduri tahlil (utk kematian) sebenarnya tak diamalkan oleh nabi saw.

    utk kehamilan,banyakkan doa sahaja disamping menjaga kesihatan diri sudah memadai...wallahua'lam

    ReplyDelete
  2. Sorrylah...mungkin tersalah ayat kot..Bukan kenduri tahlil tapi kenduri doa selamat, my mum cakap akan adakan sikit majlis bacaan doa selamat sikit sebab first baby, ( walaupun dalam perut lagi) lagipun kami masuk rumah baru dan lepas kawin tak ada buat baca doa dan kenduri kesyukuran. tak salah kalau nak buat.

    Thanks for ur komen...takpa jika ingin bertegur... actually kenduri nie pown tak semestinya kita nak buat untuk yang dah meninggal. Tapi jika kita nak buat kenduri utk mendapat keberkatan pown tak slah. sambil tue kita sedekahkan doa kepada mereka yang dah tiada.

    ReplyDelete

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels