Tuesday, February 5, 2013

DOA.....



Ya Tuhan....
Aku bermohon pada-Mu
Lindungilah aku dan kandunganku daripada persekitaran yang tidak elok...
Persekitaran yang bisa membinasakan hati dan perasaan aku ini..
Kau tenangkan fikiran & mindaku...
Kau lapangkan dadaku...
Kau luaskan pemikiranku...
Kau kuatkan semangatku...
Kau kuatkan kandunganku ini...

Ya Tuhan..
Kau kau aku memohon hidayah...
Hanya Kau yang mampu membantu hambamu yang lemah ini...
Hindari aku daripada perkara laranganMu...
Dekatkan aku dengan suruhan dan perintahMu..Ya Allah...

Hanya Kau tempat aku mengadu...
Hanya Kau yang mampu mendengar rintihan hati seorang ibu ( bakal ibu)....
Hanya Kau yang terAgung dari segalanya...

Ya Tuhan...
Aku tak berdaya melawan semua dugaan dan cabaran Mu...
Aku mohon kekuatan akal & minda untuk aku tempuhinya Ya Allah...
Sesungguhnya Kau maha mengetahui & Maha ESA


Amin......

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels