Monday, October 8, 2012

Make Up Resepsi by Razzi Musa I Majlis Resepsi



My Reception Make up By Razzi Musa

Rasanya masih tak lapok lagi kalau SS nak upload entry about my Make up For Reception..Sorrylah memang sibuk sikit..biasalah dah berumah tangga memang susah sikit nak upload story...Boleh katakan memang jadual pack sangat ....
So harinie..SS nak story sikit pasai make up reception SS..

Masih u`olls ingat tak..SS pernah upload story on my make up artist...LInk here : Make up artist...Haaa..dalam tue SS ada uploadkan cerita dia... kali nie nak tengok lebih jelas...jom...inilah hasilnya bila SS dah siap di Make up kan....wow memang sangat letop...serious nampak sangat berseri...SS sangat berpuas hati...Thank you pada Ajeet yang telah mencantikkan SS pada majlis resepsi tue...banyak juga yang puji...hehehehe..

Jom anda tengok picture nie....a few yang telah SS dapat daripada En. Photoman...




Buat Ajeet,
" Thanks ajeet sebab sudi mencantikkan dan merealisasikan impian aku untuk jadi pengantin yang sangat meletop u`olls...aku sangat suka the way hang make up aku.....ssangat tercantik...memang kena dengan muka aku....i luv ur work..tak sia-sia aku ambik hang..."


Kepada yang berminat untuk buat tempahan..bolehlah u`olls contact beliau :

RAZZI MUSA
013-222 7871
Email : laleks_apaches@yahoo.com
Facebook : http://www.facebook.com/razzimusa



With Luv,
~sue~

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels