Wednesday, August 15, 2012

PERSIAPAN 1 BULAN MENJELANG HARI BAHAGIA






BUNGA TELUR DAH READY?

Bunga telur masih lagi belum selesai. Sebab maish lagi ada yang belum siap packing. Insyaallah sebelum wedding semua siap.Nak tahu aper? tunggu ler nanti masa wedding.


KIRIMKAN KAD KAHWIN KEPADA SAUDARA DAN KAWAN YANG JAUH
Bercakap pulak pasai kad kawin, Alhamdulillah semua dah ok cuma masih lagi ada nama kengkawan yang belum habis dipanggil dan dihantarkan kad. Yang jauh tue, semuanya dah siap dipos :)

PASTIKAN SIZE CINCIN ANDA
Cincin lelaki sahaja belum ditempah, saya punya dah siap :)


BINCANG DENGAN JURUGAMBAR TENTANG KONSEPT
Not done yet :) masih tengah mencari idea utk tema wedding pulak. Klu masa pre-wedding kita buat ala vantage moden. Tapi untuk wedding pulak semestinya lain dari yang lain :)

TEMPAH PAKEJ HONEYMOON
Alhamdulillah utk pakej honeymoon dah siap sepenuhnya dari segi tiket flight dan juga bilik hotel..Lokasi? semestinya dalam Malaysia jer sebab kat Malaysia pun ada tempat yang cantik dan menarik. tunggu nanti saya review. klu cerita sekarang nampak tak suprise jer. 

PASTIKAN KEPERLUAN MAJLIS PERKAHWINAN 
Masih tengah membuat senarai untuk 3 majlis nanti.

PILIHAN MUZIK KETIKA MAJLIS BERLANSUNG
Belum terfikir nak mainkan lagu aper. Mungkin ada mungkin tidak. Yang pastinya en.DJ yang diberikan kepercayaan untuk mengendalikan majlis tersebut bersama My wedding planner :)



Insyaallah mudahan semuanya berjalan dengan lancar. Sekarang nie cuma yang peling penting ialah banyakkan berdoa minta perlindungan dari mala petaka dan juga bencana yang tidak diingini. Insyaallah tuhan akan sentiasa membantu kita..
Amin

Bride To be,
~sue~


2 comments:

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels