Wednesday, August 1, 2012

My Singgahsana Decoration Planner



Hellow semua readers..

Terima kasih sebab u guys masih lagi membaca dan memfollow belog saya yang jenjarang nak update nie..hehehe mana taknya sibuk kot..melangsaikan kerja orang nak kawin...Pejam celik..pejam celik dah masuk bulan Mei 2012 dah...tinggal lagi 3 bulan jer nak wedding...mampus akak nie...apa pun tidak buat...dok sibuk hal orang lain jer...

Just baru nak mulakan cerita nak bukak buku wedding aku balik...adess..Apa yang belum satle ??
DEWAN / MEJA & KERUSI / BUNGA TELUR / FLOWER GURL / ENTERTAIMENT/ dan lelain yang diperlukan..
Alhamdulillah yang lainnya okay....amin...hope semuanya berjalan lancar...

BAck to the story...hari nie saya nak menceritakan tentang dekorasi majlis perkahwinan saya..Mungkin ada yang bertanya dan ada juga yang mengharapkan sesuatu kelainan dalam majlis perkahwinan saya..Mana taknya saya nie TAUKE BUTIK kononkan.......gituuuuuuuuuuuuuu .....ha...bila cakap macam nie...memang saya sendiri jadi takut sebab nanti setiap sudut akan diperhatikan oleh ribuan orang yang datang ke majlis perkahwinan saya nanti..nebes jugak nie..tapi saya bukan buat grand..ala kadar jer...ehheheheh

Ada yang bertanya...siapa buat pelamin???MESTI REDGINCU kan???
bestlah depa ada butik sendiri..

OKAYLAH UOLLS..hari nie saya nak mengumumkan bahawasanya:

 SINGGAHSANA MAJLIS PERUTUSAN RAJA SEHARI SURIANIE & ROZAINIZAM

telah disponser oleh :

SHAHREEN SHARIFF THE HOUSE OF BRIDAL
(bukan akan syarikat @ cawangan redgincu okay )

hehehehe....merekalah yang akan menghiaskan dekorasi majlis perkahwinan saya untuk pelamin dekorasi...apakah tema dan kelainan yang ada..Tunggu...itu nanti u`olls akan tahu....


inilah tuan badan SHAHREEN SHARIFF THE HOUSE OF BRIDAL bersama bakal pengantin..



Terima kasih sebab mengsponser wedding saya .......nanti wedding u`olls akak sponser jugak ok...:)

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels