Wednesday, August 22, 2012

Balik Kampung


Hari Raya Ke-2

Tahun nie seperti kebiasaan hari raya, kami sekeluarga akan pulang beraya di Jawi,iaitu umah nenek saya yang masih sihat ;)

Walaupun kampung kami nie berlokasi di Flat jer tapi suasana balik kampung still ada....tersangkut dalam jem di highway dan juga kawasan-kawsan yang sewaktu denganya...tapi kali nie lain sikit sebab kami balik kampung dengan membawa cicit kepada nenek kami yang banyak...alhamdulillah family SS bawak 9 cicit buat nenek saya... sorry tak sempat nak snap picture sebab masa tue SS tak berapa sihat sebab kena cirit-birit dan kencing tak lawas..hahhahaha

tapi u`olls boleh tengok picture yang my unty upload dalam fb dia....sorry noh bik ida, akak grap a feww picture nak kongsi dengan semua orang....

 Gambar 1 : tengoklah ini  adalah family SS.....


 Gambar 2 : Macam biasa En.Manap ( bapak saya) akan duduk di tangga..sebab kaki dia sakit


 Gambar 3 : buruk sungguh muka SS....menahan sakit yang teramat sangat


 Gambar 5 : Pandangan dari tingkat 4 umah nenek saya di Jawi

 Gambar 6 : Ini gambar nenek saya ( tengah) bersama ibu saya ( kanan) dan adik mak saya ( kiri)


Gambar 7 : my sepupu :)


Tahun nie tak dapat nak snap picture banyak sebab sedih...keadaan tak berapa sihat...heheheh..nak beraya pun tak ada mood...apapun alhamdulillah kali nie dapat balik kampung juga...Insyaallah klu umur panjang...tahun depan jumpa lagi..

Bride To Be,
~sue~

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels