Tuesday, July 10, 2012

Jom Makan : Burger Bakar Kaw Kaw


Last week...merupakan hari jalan-jalan di ibu kota..Key Ell ler..hehehe....just kali nie nak kongsi pengalaman yang saya buat disana. Dan kali nie nak kongsi dengan u`olls semua pasai 1 kedai makan yang dok top kat sana....Bukan dok top tapi dah memang top ok....

Kedai nie diberi nama "

BURGER BAKAR KAW KAW

haaa....klu hari tue tak berkesempatan nak makan tapi my second trip ke KL nie baru berkesempatan nak makan burger yang dikatakan memang sedap...Meh saya nak rasa dan nak kongsi cerita dengan u`olls..

LOKASI

Kedai stall yang comel nie berlokasi di WANGSA MAJU...erm klu tak silap dekat dengan Wangsa MAju Walk , Aeon Wangsa Maju...Kedai dia memang tepi jalan jer.. kalau u`olls lalu memang dah nampak orang ramai tepi jalan...itulah kedai dia....
( sorry tak dapat nak snap full picture of stall nie )

Picture : This are the picture yang sempat aku grab masa tengah beratur.Memang ramai gilerz...


CAM MANA NAK ORDER?

Okaylah...macam biasa klu nak makan mesti nak kena orderkan...So tempat nak order pun unik...simple jer..heheh ada 1 meja di depan stall tue dan akan ada 2 abang macho yang pakai topi koboi akan ambil pesanan anda. 
Sorang ambil pesanan dan sorang lain jadi cashier :)
Bila dah order...No giliran akan diberi oleh abang tue dan terus jer buat bayaran :)
Sangat mudah...So lepas tue tunggu la tukang masak panggil number bertuah anda...


HARGA

Kalau cakap pasal harga pulak....boleh tahan juga sebab ia depends pada jenis dan menu yang anda pilih. Sebab dia ada banyak range harga yang boleh anda pilih. Refer to jadual ini :



Apa yang saya pesan ialah CHEEZY BACONIZER dengan harga RM 11.50 sahaja. Nak tahu macam mana?? nanti u`olls tengok ok


Jom kita tengok a few picture yang sempat aku ambik masa ada di stall itu...Memang sangat teruja.....

 Picture : ini ruang dapur depa :)


 picture : Ini pulak roti kosong yang masih didalam peket sebelum dipotong dan disapu mentega untuk dibakar ;)


INI PULAK MILIK SAYA ;)


Picture : Ini lah burger yang saya makan..memangh sedap tapi sangat banyak..hahahaha

ada 1 slice daging yang dibuat sendiri...di GRILLL okay
1 slice beef bacon ( dalam 3 keping kot)
1 keping cheese
Sayur kubis

Memang sangat besar mulut kena buka untuk dapat 1 gigitan penuh..hahahah....sangat experience memakan burger ini. For those yang nak merasa silalah.....hehehhe...tak rugi :)


Bride To Be,
~sue~

1 comment:

  1. hi surianie...cakap pasal burger bakar kaw-kaw nih saya baru jer upload pics masa makan kat cawangan puchong. Memang best tapi banyak sangat so tak habis makan hehe.
    Senang2 tu jenguk la yer blog saya di www.blogmakanbest.blogspot.com topik pasal makan, makan dan makan jer 100% hehe tak de topik lain.
    Kalau sudi follow yer blog saya TQ TQ TQ bebanyak

    ReplyDelete

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels