Friday, April 27, 2012

Dinner @ PapaRich



Last week setelah merasai kepenatan yang melanda diri..saya telah memberikan ganjaran pada diri saya untuk memakan di sebuah kedai makan yang sekarang nie tengah popular jugak ler....

PAPARICH...

Kononnya hari tue nak pie makan tapi tinggal menu roti jer..so this time dapat makan ..alhamdulillah :)



Menu kat sini not bad jugak lah. Tapi ada yang mahal dan ada yang harga standard....semua mampu untuk merasainya :)



Dan tak dilupakan juga kepada 2 pekerja saya yang paling saya sayang...NURUL & ZUL. depa nie la menjadi penghibur saya dikala kepenatan kami bekerja. SO bila nak enjoy semestinya saya bawa bersama :)



Ini pulak tuan badan yang membelanja mereka itu....comel kan???



Pilihan menu minuman Milo Dinasor / Teh Ais / Chocolate Blanded....



Menu si ZUL pulak nasi ayam hainan....sedap jugak tapi klu makan banyak...rasa muak..sebab nasi dia macam berlemak sikit...macam mana??/nanti rasala sendiri



Ini pulak menu pilihan NURUL...Mee apa tah nama dia...dihidangkan dengan ayam herba juga....nice...


Haaaaaaaaaaaaa...ninjia menu saya.....nasi chicken chop.....yang sedapnya nasi dia...then ayam dia sangat nipis dan garing..Then dia bubuh sos blackpapper.....





Memang puas ati jugak makan...At list kita rasa. Takla nanti orang ckap kita nie apa pulak kan...hehhehe.So pada mereka yang tak pernah try tu...pergilah try....


No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels