Wednesday, December 7, 2011

Saya seorang Artis???


ello semua.....hari ini masih lagi kita berkisah pasal persiapan perkahwinan saya yang bakal berlansung 9 bulan daripada sekarang...Bukan lama pun....sat jer tue....singkat masa tue....walaupun nampak jauh....

Actually kali nie sya nak kongsi cerita dnegan u`olls semua KELEBIHAN yang ada pada diri saya...Bukan nak membanggkan diri.tapi nak berkongsi cerita dengan u`olls semua...

Mungkin ada yang dah tahu..dan mungkin ada yang tidak tahu lagi bahawa saya ini adalah seorang HENNA ARTIST..hehehhehe.....dah hampir 8 tahun kot saya menceburkan diri dalam melukis henna ini...
Boleh katakan hampir seluruh Penang juga saya buat....sebab dulu memang saya sangat aktif dengan aktiviti membuat henna..

MASYUK??
alhamdulillah...memang agak masyuk jugaklah..tapi itupun dalam musim kenduri jer..KLu hari biasa memang susah sikit nak mencari makan...Nak harapkan customer yang biasa-biasa jer...
Tapi okaylah....

IDEA & KREATIVITI?
Mana saya dapat idea ini??biasalah...learn from u-yube., tengok gambar n belajar mengaplikasinya..itu saja cara dia untuk anda berjaya melukis henna ini..Sebab apa??/kreativiti itu penting. Setiap henna artis memang ada kelebihan yang tersendiri...saya saya pun ada kelebihan saya sendiri..idea  dan hasil yang saya buat memang freelence..idea strait dari kepala otak..tut tut tut..terus keluar design...memang klu bab nak meniru memang tak lepas....percayalah...

ninjiaaaa..tengoklah sendiri..konon nak meniru design henna AYU RAUDHA....hahh..hampeh tak menjadi pun......buruk lagi adalah..hehhehehe


koleksi banyak ker??
Koleksi gambar henna  memang sangat banyak....sampaikan ada yang terhilang pun...ada yang snap daripada others keda pengantin pun hilang...So far memang tak terkira....

Mana nak tengok koleksi ?
Okaylah for those yang suka nak membelek koleksi henna saya....boleh terus layari facebook saya di official Butik saya FAcEbook REd Gincu

jomlah tengok antara picture yang saya uploadkan...







antara the most popular design by SURIANIE SAMSUDIN

Tapi yang paling renyah yang saya pernah buat ialah henna untuk seorang henna artis juga iaitu AMRINA....perghhh  design tue memang dia buat sendiri okay...



SIAPA HENNA ARTIS SAYA BILA KAWIN??
ini soalan cipu emas...soalan ini akan berulang setiap kali saya pie buat henna kat bakal pengantin...ada yang cakap buat sendiri...Tapi untuk pengetahuan u`olls...
Kalau kita nak kawin..takkan kita nak buat semua sendiri???pastinya kita ambil orang jugak sebab kitakan raja sehari..so kenalah relax...
Tapi siapakah yang akan membuat henna kepada saya yang sangat cerewet ini??
Nantilah sebab sekarang nie masih lagi tercari-cari orang yang boleh merealisasikan impian henna design saya...




2 comments:

  1. sueeee!
    ampa nak kami buatkan untuk ampa ka??
    hikhik..
    lawak pulak..
    mmg soalan wajib bila buat henna..
    "kawen nnti sape buatkan henna?
    belajar kat mana?
    brp lama dah buat henna ni?
    kreatiffnyaaa..kalo kami buat xleh jd camni laa.."
    haha.. betoi xsue?

    ReplyDelete
  2. amrina : yesss sangat kot....... soalan selalu dan dah sedia jawapannya....
    nak buat kat kami ker????ermmmm boleh jugak....

    ReplyDelete

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels