Friday, November 25, 2011

Seminggu sangat teruk bagi saya..


Mungkin ada yang tertanya-tanya kenapa sepanjang minggu di status FACEBOOK saya..ada ja status yang sedih.....gelisah...kecewa dan semua status yang sungguh membuatkan hati orang lain turut bersedih dengan keadaan yang melanda diri saya..

Mungkin ada yang bertanya...

" Sue...awat hang? ada problem ka?"
" Kalau ada masalah, ceritalah mungkin kami boleh tolong "
" Sue...napa sedih ja memanjang nie.....?"

itulah soalan yang tak henti-henti aku terima dalam BBM..dalam YM...dalam private massage..dalam SMS dan juga di status FACEBOOK..

apapun saya nak say thanks u sebab korang ambil berat pasai aku...tentang persekitaran aku...dan tentang apa yang berlaku pada aku....
JUTAAN TERIMA KASIH TAK TERHINGGA saya ucapkan.

Tapi sebaliknya....memang ada sesuatu yang telah menggangu jiwa aku buatkan aku rasa sangat tertekan...
Susah nak diceritkan pada pihak luar....tambahankan aku nie kan artis silap silap media mai serbu depan rumah aku....naya kessss....

Memang susah kalu kita nak bercerita sekarang nie..Bukan nak menjatuhkan maruah orang tapi untuk menyedarkan orang yang telah membuat kesilapan yang sangat besar hingga hati orang lain terluka...

By the way...kengkawan ...u`olls jangan risau okay..saya okay...just need time utk recover back...sebab hati sangat terguris...sangat terluka dengan apa yang berlaku pada diri saya.....
Memang susah untuk diselesaikan bila hati saya nie orang buat macam sampah....
Dan untuk memaafkan orang itu memang tidak sama sekali..
Sekali anda menyakitkan hati saya sedemikian rupa...
SAMPAI BILA PUN SAYA TAK AKAN MEMAAFKAN ANDA!!!


Buat masam sekarang nie...saya masih dalam keadaan yang sangat tertekan. So tak dapat nak terima sebarang masalah yang datang....boleh kasi fening nie...
Just doakan agar saya kembali ceria seperti biasa okay.....
Thanks pada kengkawan yang banyak bagi semangat pada saya

Luv u Guys


WITH LUV
SURIANIE SAMSUDIN

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels