Saturday, November 19, 2011

Saya ada kawan SERRRRR

1 minggu yang sangat tension dalam hidup aku...
Kenapa???

Mungkin sebab itu qada dan qadar yang dah ditentukan oleh-Nya...redha jer. 

Apapun aku nak ucapkan terima kasih kepada mereka yang telah membuat aku merasa benci dan meluat pada mereka...
Tahniah sekali lagi!!!!!
Insyaallah nanti kita buat lagi okay....


HAaaaaaaaaaaaaaaaa....ninjiaaa....ayat sentap okayyyyyy...tak sangka pulak kawan sendiri yang nak buat kita macam tuekan..
sebab mungkin depa dah belajak tinggi depa boleh nak perbodohkan kawan sendiri kan!!!!sedih tengok orang yang jenis macam nie..sapa yang makan cili dia la yang terasa pedasnya...
PADAn MUKA...!!!!!!

mentanglah aku nie jenis yang susah nak marah...
jenis yang senang orang nak perbodohkan...
jenis yang hati lembut..

sebbab tue ampa senang nak pekena aku kan???
sorrylah kawan...saya nie bukan jenis yang suka pilih bulu macam anda...

apapun selamat melayari alam persahabatan dengan kawan terbaik anda...dan saya akhiri dengan ucapan "
janganlah memilih kawan okay""

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels