Saturday, October 22, 2011

Siapa yang salah???



Hari ini bertarikh 20.10.2011 merupakana hari yang SERRRRR sekali aku rasakan bila buat pertama kalinya berlaku kisah trajik yang paling menyakitkan hati.
Tak sangka benda nie akan jadi. Dah bertahun aku menjalankan bisnes macam nie baru first time jadi macam nie. Adehh kenapa erkk??....

itulah peranan seorang wedding planner jika ada kesilapan dan terlalu ikutkan kehendak pelanggan.
inilah akibatnya....

at least the bakal pengantin kenalah ada rekod jugak.Jangan nak mengharapkan orang lain semata-mata.Klu dia byr RM50K kat aku tak pa jugak semua aku buat. nie tak macam cincai ja..
Nak kawin ka tak aku pun tak tau macam mana..

Susah nak cakap. Satg kalau kita cakap depa terasa. Tapi biarlah depa yang nak kawin. Tapi  JUST AMBIK LA KISAH SIKIT WALAUPUN 30% about ur preperation.

Kalau takut beli ja buku untuk rekod segala persiapan wedding anda




buat macam nie...tulis semua apa yang berkaitan pasai wedding anda.
nak conteng..
nak buat lakaran..
nak gam..

semua boleh buat. So bila ada orang buat salah...INI BUKTI ANDA OKAY!!!!!


So for those pengantin atau bakal pengantin termasuk diri saya sendiri. SILA SEDIAKAN BUKU MACAM NIE dan rekodkan segalanya dalam BUKU INI


Sekian.Terima kasih


No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels