Monday, October 24, 2011

Sesi rawatan resdong


Last week merupakan hari membuat sesi pelamin tunang kepada my customer. Ermmm jauh jugaklah..tapi in 45 minit jer sampai ke lokasi tue.Kuala Muda..atas sikit dari penaga...So perjalanan bermula jam 10 pagi saya dan tunang saya telah menuju ke sana untuk menyelesaikan tugasan kami yang telah diamanatkan..hehehe
So after 45 minit perjalanan,kami pun sampailah di destinasi yang di tuju.



So semasa kami tiba di rumah si pengantin tue..dia ada maklumkan pada kami mengenai services yang depa ada buat iaitu MEMBUANG RESDONG..woooo sangat teruja dan kami planning nak buat. Tapi memandangkan ada tugas yang nak diselesaikan. Kami pun membuat kerja bagi habis..

So after 1 jam berlalu maka kami pun dah selesai membuat pelamin..taraaa


Sebelum kami balik tue. sempat juga depa sediakan makan tengah hari okay..



semua fresh okay....Sebab lokasi depa nie berdekatan dengan jetty ikan turun...erm tue yang sedap tue..siap makan sambai petai lagi ok!!!

Thanks....Tapi nak buat resdong tak kesempatan....So esoknya masa sesi membuat pelamin, baru sempat en tunang saya membuang resdong buat pertama kalinya...



perrggghhhh macam pakai bedak dah muka dia....tapi sayang after 20 pcs ubat yang digunakan utk membuang resdong saya tak dapat nak tgk sebab dah start make up si pengantin tue..
Tapi nampak juga dalam lubang hidung dia memang banyak sangat.

Tapi for those yang tak pernah buang tue, sila la membuangnyer okay.Takut membahayakan pulak..hehehe...Cost en tunang saya buat hanyalah RM15 jer...murahkan..hehhehe

So enjoy the story..

with luv,
Sue

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels