Tuesday, October 25, 2011

My New Story on Surianie Samsudin BLOG

MY WEDDING PREPARATION

DEAR ALL READERS.....erm dah tiba pulak masa untuk saya membuat review untuk persiapan majlis perkahwinan saya nanti.

BILA??

tarikh tue tak boleh nak dikabarkan lagi sebab tak disahkan lagi oleh family kedua pihak. So once dah approved dan disahkan..akan dimaklumkan pada anda semua...



Bukan nak menunjukpun tapi sekadar nak berkongsi apa yang ingin dikongsikan bersama dengan pembaca blog saya ini...Pastinya mungkin akan banyak membantu anda juga..
Tunggu nanti saya share banyak story dengan anda semua..

with luv,
Sue

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels