Monday, October 3, 2011

Kekalutan Membawa Padah

Kekalutan membawa Padah..

itulah tajuk entry saya pada hari yang cukup indah ini...Kekalutan membawa padah apabila telefon terpenting saya Blackberry telah selamat menyelamkan dirinya kedalam lembah beringin ......




iaitu lembah lubang jamban...


adehhhhhh....macam mana boleh masuk pun tak tau..sebab  kalut nak keulak umah ..maka ia pun menjatuhkan dirinya..Mungkin sebab lama tak mandi kot ....Nasib baik tak sempat nak membuang lagi...klu tak nanti BB aku nie ada corak exclusive..hahahha

Buat masa sekarang nie kenalah pakai HP BB kakak aku.Nasib baik dia ada.Klu tak naya kess ooo..dah lah event banyak nie...semua no tak ada.mampus akak....

So kena la tunggu 2-3 hari lagi utk bagi dia kering sebab bila tengok dalam screen dia still macam ada air masuk....adehhssss

SO PADA SEMUA KENGKAWAN..BUAT MASA SEKARANG NIE U`OLLS BOLEH SMS OR MMS OR EMAIL JER..

Phone akak saya nie ada prob sikit ngen speaker dia.Tue yang dia tak boleh cakap. type jer ok..


With Luv,
Sue


No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels