Wednesday, August 17, 2011

My Sister Wedding : Part 2

My Sister Wedding : Jumie & Khafi
(Part 2)

Alhamdulillah persiapan dari pihak saya semuanya berjalan dengan lancarnya...Kalau cerita part 1 dah masuk dalam blog lama.Tapi takpa kita teruskan dalam blog baru nie ok.

Pelamin, baju nikah dan baju sanding di majlis bertandang dah siap dengan cantiknya. Lepas nie sesi menjahit manik pulak. Excited giles nie. Hopefully semua okay dan akak saya akan sukakan design yang saya buat utk dia.

Pelamin pulak, semuanya berjalan dengan baik. Bunga-bunga yang nak dipakai dah siap cuma tunggu masa nak disusun atur pada tarikh yang telah ditetapkan. takut jugak sebab akak saya nie seorang yang palepet atau erti kata lain cerewet.  Tapi apakah design yang akan saya hasilkan untuk dia. U`olls kenalah tunggu...

Bunga Telur, dah nak habis di ikat dengan riben...ada 1000 unit...hampeh banyak tue....insyaallah akan disiapkan dengan kerahan tenaga yang ramai nanti.

Tudung , semestinya ada sebab majlis nikah nanti akak saya nie memakai tudung...so kalau nak tahu macam mana tudung yang dibuat dan macam muka akak saya bertudung nanti..hahahha ramai yang nak tengok...tungguuuuuu

Okaylah sampai disini dulu lap;oran untuk episod 2. Nantikan sambungan nanti ok



With Luv,
~sue~


No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels