Thursday, September 1, 2011

MAJLIS PERKAHWINAN JUMIE & KHAFI : Part 3

    MAJLIS PERKAHWINAN JUMIE & KHAFI : Part 3

 Alhamdulillah dah masuk raya-3 pun...Cepat kan masa berlalu... dan tinggal lagi 1 hari lagi akan berlansungnya majlis pernikahan kakak aku..Setelah hampir 10tahun rumah kami nie tak ada kenduri kawin.So inilah masanya yang kami semua nantikan...

        Kalau tahun lepas aku sibuk menguruskan majlis pertunangan aku sendiri pada raya-3 bersamaan 12 Sept 2010 tapi pada tahun nie , aku masih lagi sibuk menguruskan majlis perkahwinan kakak aku pada raya ke-4 dan ke-5...Mudah-mudahan semuanya dapat berjalan dengan lancarnya.

        Mesti ada yang tak sabar menantikan apa yang akan berlaku pada majlis itu? tunggu dan lihat sebab aku pun tak sabar nak tengok hasil kerja tangan aku untuk majlis kakak aku sendiri....

        Orang menilai dari pelbagai aspek...walaupun kecik tapi semuanya akan menjadi percakapan orang.Hopefully semua berjalan dengan lancar :)

Baju pun dah siap dijahit manik..AKu pun tak sangka dapat siapkan manik dalam masa 2 minggu ja...sampai berjaga till 4.30 pagi sebab nak siapkan manik tue. Cuma tinggal sikit ja lagi utk final touch up



with luv,
~sue~

No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels