Thursday, March 7, 2013

Cara Menjaga Bra Anda


Yahoo...

Akhirnya dapat juga SS bershopping membeli barang yang selam nie SS mencari dimerata tempat. Lastly dapat juga...alhamdulillah murah pown murah. Jom SS nak share dengan u`olls semua kenapa SS beli benda nie.

  1. BUBBLE BRA
  2. BRA ORGANIZER
Inilah 2 barang yang SS beli secara online. Sebab SS dah tak larat nak meronda mencari maca-macam barang dah. Pilih+bayar+hantar....senang kan..tak payah nak buang minyak jer...


BUBBLE BRA
Apakah kegunaannya??
Mungkin ada yang tahu cuma tak pernah guna dan mungkin juga ada yang tidak pernah tahu tentang wujudnya benda pelik nie. Bubble bra nie sebenarnya 1 benda yang memang cukup berguna terutama sekali kepada kaum hawa yang ingin membasuh pakaian dalam (bra) mereka dengan lebih sempurna dan lebih elok. 
Ada juga yang cuci bra mereka dengan menggunakan tangan kononnya lebih opuas mencuci...Tapi macam mana pulak kalau ibu ibu mengandung??mana nak boleh tundung dah...takkan nak cuci kan singki kot..hahahhaha..Kalau yang si anak dara tue bolehlah nak tonggek cuci bra depa.. So bila ada bubble bra nie memang banyak membantu si ibu mengandung nie mencuci bra mereka. Bersih , cepat dan juga mengekalkan bentuk bra tersebut terutama sekali kalau ada besi. Memang akan support elok jer..

SEBELUM GUNA BUBBLE BRA
 Sebelum pakai bubble bra nie, tempoh SS boleh gunakan bra SS adalah semalam 2 bulan jer. Peh tu dah kena beli yang baru. Nasiblah tempoh expired pakaian dalam kita adalah selama 6 bulan jer ( info buat semua kaum hawa dan adam)...Then memang u`olls kena beli yang baru....Selain tue, bila dah pakai berkali-kali bra dan cuci secara biasa memang bentuk dia akan hilang, heron dan bila pakai for sure tak sedap dah...Then terpaksa beli yang baru..

SELEPAS MENGGUNAKAN BUBBLE BRA
Selepas memakainya, alhamdulillah memang ada perubahan, dah 2 bulan lebih, bentuk bra masih lagi okay dan pakai pown masih lagi selesa seperti biasa. Tak bengkok tak apa pown.

Harga : RM 10.00 seunit



BRA ORGANIZER
Apa kegunaannya???Okaylah bercakap pasal BRA ORGANIZER nie pulak memang benda nie cukup familiar pada masa sekarang nie. Cuma harga dia agak mahal sikit. Tapi apakah fungsinya yang membuatkan SS ingin membeli beg nie. Actually dengan adanya BRA ORGANIZER nie, ia dapat membantu kita menyimpan BRA didalam beg travel dengan keadaan yang elok dan teratur serta menjaga bentuk bra kita. Taklah bila buka beg tue, terpampang Bra & Panties berterabur..Ahhh malunya....So bila pakai Organizer nie, nampak cantik juga. 

SIZE
Bra Organizer nie memang sangat besar sebab ia boleh menampung sebanyak 3-6 bra mengikut kesesuaian bra anda. Selain tue ia boleh memuatkan juga panties anda dibahagian belakang beg tersebut. (lihat gambar yang SS ada upload sekali)

HARGA
RM 25.00 harga yang SS beli. Sebab kalau ikutkan harga asalnya dalam lingkungan RM50++...mahai kot. So bila SS dah jumpa harga yang murah sikit memang puas hatilah...Beli jer...save bajet :)




Kepada yang berminat dan nak beli bolehlah u`olls link to Facebook akak nie : Bling Bling Make up Beauty untuk buat tempahan, macam macam warna ada...So pilihlah sementara masih ada lagi stock..Selamat bershopping.




No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels