Monday, March 12, 2012

Rawatan Hanya RM 10 di YUN NAM HAIR CARE


Last 2 week saya dan En. Tunang telah memanjakan diri di pusat rawatan kecantikan iaitu YUNNAM HAIR CARE yang berlokasi di 1st Avenue,Penang. Actually we o`ulls dapat atau beli vaucher di tesco dengan harga yang sangat murah RM10 sahaja dan we o`ulls dapat buat 1 treatment dan juga dapat consultant berkaitan kulit kepala dan mengetahui masalah yang kami hadapi.

So untuk permulaan kulit kepala kami discan dan dapat lihat apa yang sebenarnya berlaku..hahahaha..buat pertama kalinya kami dapat belek sendiri kulit kepala sendiri.


  • rambut gugur
  • kulit kepala sensitif
  • Kulit berminyak
  • liang roma tertutup
  • butiran minyak tersumbat
inilah disebabkan punya utama masalah rambut.....So after diterangkan. Baru kami dapat memulakan sesi urutan dan sesi pemerapan kepala dalam herba...hahahhaha...bau.memang serrrr...




So sempat lagi nak pose depan camare nie...hehhehe...hampir 1 jam lebih rambut terperap dalam herba nie..Herba yang dibuat khas bagi membantu pebaikan rambut yang rosak..


So after kami dihabiskan dengan rawatan yang telah dijanjikan. Kami juga dibekalkan dengan set penjagaan rambut untuk kegunaan kami sendiri dirumah. okay..jangan marah :) 







 Inilah set yang telah kami dapat.....semoga rambut dapat tumbuh dengan eloknya ...chayok..chayukkk...


No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels