Friday, April 27, 2012

Wedding Preparation : My Trial Make up


Memake up trial nikah

Last 2 week saya telah memenatkan diri untuk berjalan-jalan di Key ell semestinya...So dalam persiapan membuat dan membeli persiapan perkahwinan sempat lagi nak pie buat trial make up untuk majlis nikah saya yang akan berlansung tak lama lagi......hehehehe..jangan jealous...ha siap turun sampai ke Shah Alam kot..
dah la lama tak make over nie..tetiba bila dah siap..ninjia lawa dia..hahahha...

inilah hasilnyer....hehehehhe...cantek kan....simple jer....siapa yang make over saya nie???


Ha...komen sikit..ini trial jer..tak perlu nak over kan..simple will do...Thanks to my Make up artis yang akan memake up kan saya nanti untuk sesi majlis pernikahan...nebes dah nie...


Siapakah orang tersebut...ha..yng ini saya rahsiakan identiti beliau..nak kasi suprise sikit.....tunggu yer...dah tak lama dah..tinggal 4 bulan jer lagi nak tawin...


Bride to Be,
~sue~


No comments:

Post a Comment

Apa Itu Chromebook | Review By Madam Surianie

 Hello semua Assalammuaikum, Untuk Entry kali nie saya nak sharing dengan uolls semua tentang Chromebook. Kenapa Chromebook?? uolls pernah t...

Labels